ریچل بروسنان در فیلم The Switch بازی می‌کند

13 May 2020 - 22:30

ریچل بروسنان (Rachel Brosnahan) بازیگر برنده جوایز امی و گلدن گلوب، قرار است در فیلم The Switch، براساس رمان بث اولیری (Beth O’Leary) بازی کند که Amblin Partners حق پخش این فیلم را بدست آورده است. ستاره سریال The Marvelous Mrs. Maisel تهیه کننده اجرایی کار به همراه اولیری خواهد بود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریستی ماکاسکو کریگر (Kristie Macosko Krieger) که فیلم‌هایی همچون The Post, Bridge of Spies و Wide Side Story را ساخته، این پروژه را نیز تولید می‌کند. بکا بولینگ (Bekka Bowling) فیلم‌نامه کار را اقتباس می‌کند.

رمان The Switch دومین کار لیری است که ماه گذشته در بریتانیا منتشر شد و پر فروش‌ترین رمان ساندی تایمز گردید.

داستان این کتاب درباره مشاور ۲۹ ساله‌ و مادر بزرگ ۷۹ ساله‌اش است که بعد از یکسری اتفاقات شخصی، تصمیم می‌گیرند زندگی‌شان را برای دو ماه با هم عوض کنند. در حالیکه زن جوان به روستای کوچک یورکشیر می‌رود و مسئولیت بیرون بردن سگ‌ها را برعهده می‌گیرد، زن پیر خود را در آپارتمان کوچکی در لندن می‌بیند که اپلیکیشن‌های قرار گذاشتن را هدایت کرده و کلوپ اجتماعی برای مردم تنها لندن شروع راه می‌اندازد.

جب برادی (Jeb Brody) مدیر تولید کمپانی Amblin این پروژه را برای استودیو می‌سازد.

بروسنان در کنار آنتونی راموس (Anthony Ramos) در فیلم Distant بازی کرده که تولیدش بخاطر بیماری ویروس کووید ۱۹ به تعویق افتاد. او همچنین قرار است در فیلم I’m Your Woman بازی کند که جولیا هارت (Julia Hart) آن را کارگردانی کرده و جوردن هورویتز (Jordan Horowitz) نوشته است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.