جاش گد نقش اول فیلم Moonfall شد

13 May 2020 - 23:30

وقتی صحبت از فیلم‌های حادثه‌ای می‌شود، رونالد امریچ کارگردان است و حالا پروژه جدید او، Moonfall، در Artemis Fowl با بازی جاش گد ساخته می‌شود. در Moonfall، نیروی مرموزی به ماه ضربه می‌زند و باعث می‌شود از مدارش که دور زمین می‌چرخد خارج شده و به زمین برخورد کند. چند هفته قبل از این اتفاق و برخلاف تمام رویدادها، تیم ویژه‌ای، ماموریت غیرممکنی را در فضا عملیاتی می‌کند و هرکه را دوست داشتند جا می‌گذارند و همه چیز را به خطر می‌اندازند تا روی سطح قمری فرود آیند و سیاره ما را از نابودی نجات دهند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

جاش گد (Josh Gad) اولین ستاره‌ای است که قرار است در این فیلم بازی کند و برای بازی در نقش کا سی هاوسمن، قرارداد امضا کرده، شخصیتی که عجیب و غریب طوریکه بسیار باهوش است و سطح بالایی نامنظمی دارد که افتادن ماه خارج از مدارش را پیش بینی کرده، و یکی از مهم‌ترین افراد روی زمین می‌شود، توصیف شده است.

رونالد امریچ (Ronald Emmerich) این فیلم را به همراه هارالد کلوزر (Harald Kloser) و اسپنسر کوهن (Spenser Cohen) نوشته است. این فیلم ترکیبی از فیلم ۲۰۱۲ و Close Encounters of the Third Kind استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) است که گروهی از افرادی که هیچ ربطی به هم ندارند باید با هم متحد شوند تا بشر را موقع افتادن ماه و برخوردش با زمین نجات دهند.

امریچ تهیه کننده کار برای Centropolis است و کلوزر آن را برای Street Entertainment تولید می‌کند.

بعد از موفقیت فیلم Midway، این پروژه دومین همکاری امریچ و لاینزگیت است. کارگردان فیلم Independence Day از سال ۲۰۱۶ برای سُکان داری فیلم Moonfall انتخاب شده اما تولید این فیلم بخاطر Midway متوقف شد و از نوامبر از سر گرفته می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.