جزئیات نقش هیلی اتول در فیلم Mission: Impossible 7 مشخص شد

14 May 2020 - 13:30

تام کروز (Tom Cruise) قبل از اینکه برای ساخت یک فیلم اکشن به فضا برود، قرار است ساخت دو فیلم Mission: Impossible 7 «ماموریت: غیرممکن ۷» و Mission: Impossible 8 «ماموریت: غیرممکن ۸» را به پایان برساند، دو فیلمی که می‌دانیم هیلی اتول (Hayley Atwell) هم در آن‌ها نقش مهمی خواهد داشت. هنوز دقیقا مشخص نیست او چه نقشی در این دنباله‌ها دارد، اما به تازگی جزئیات جدیدی درباره شخصیت او منتشر شده است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

به لطف ذات معمایی این فرنچایز ساخته کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie)، اتول دقیقا نمی‌داند با سازمان IMF دوست است یا دشمن. او در این باره گفته:

من از ماه اکتبر دچار بحران وجودی شدم. همیشه با خودم میگم من کی هستم؟ در واقع بازیگری هستم که به دنبال پیدا کردن شخصیت خودشه.

اما به نظر می‌آید شخصیت اتول قرار است در اغلب اوقات مانعی برای ایتن هانت (با بازی کروز) باشد. مک‌کوری او را یک نیروی طبیعی مخرب خطاب می‌کند که تمام اعضای سازمان را به چالش خواهد کشید. اتول هم در این باره گفته:

ابهامی در شخصیت اون وجود داره. نکته جالب اینه که ما مقاومت اون در برابر شرایطی که درش قرار می‌گیره رو بررسی می‌کنیم. اینکه از کجا شروع میکنه و به کجا میرسه. ماجرای تبدیل اون به کسی که هست و کاری که ازش خواسته شده و اینکه بالاخره سرنوشتش چی میشه.

البته هدف اصلی مک‌کوری این بوده که شخصیت اتول با بقیه زنان حاضر در فرنچایز متفاوت باشد. او در این باره گفته:

برای اینکه هیلی توی فرنچایزی حضور پیدا کنه که زنان دیگه در اون حضور داشتن، باید اون رو به شکل دیگه‌ای تغییر می‌دادیم. نمی‌خواستیم هیلی یک شخصیت تکراری از روی زنانی باشه که قبلا در سری دیده بودیم. نکته جالب انرژی بین اون و تام بود. انرژی خاصی که مخاطب کاملا اون رو حس میکنه و نمیدونه اون شخصیت رو قهرمان یا شرور داستان بدونه.

همچنین درباره تست شدن اعضای تیم توسط او، اتول و مک‌کوری به تمرینات فیزیکی زیاد او اشاره کردند که شامل یک تست بدلکاری دو ساعته و مهارت در کار با چاقو بوده است. مک‌کوری در این باره گفته:

کاری که هیلی کرده واقعا عالی و تماشاییه. تعهد و تمرکزی که اون به نقش داره و مهارت ترسناکش در استفاده از چاقو واقعا ستودنیه. خیلی دوست دارم مردم هرچه زودتر این لحظات رو ببینن. این جنبه کاملا متفاوتی از هیلیه.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.