سرباز زمستان با سپر کاپیتان آمریکا را مشاهده کنید

4 December 2016 - 20:00

فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان امریکا: سرباز زمستان» یکی از محبوب‌ترین و بهترین فیلم‌هایی است که از روی کتاب‌های مصور اقتباس شده است. یکی از دلایل آن تم و حالت جاسوسی‌ای بود که برادران روسو به فیلم داده بودند؛ اما مهمترین دلیل موفقیت این فیلم رابطه‌ای احساسی بود که بین استیو راجرز (Steve Rogers) با بازی کریس اوانز (Chris Evans) با باکی بارنز (Bucky Barnes) یا همان سرباز زمستان (The Winter Soldier) با بازی سباستین استن (Sebastian Stan) شکل گرفت. این رابطه در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان امریکا: جنگ داخلی» قدرمندتر شد تا جایی که ما شاهد مبارزه‌ی کاپیتان آمریکا با چند انتقام‌جوی دیگر برای محافظت از باکی بارنز بودیم. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از فرضیه‌های محبوب بین طرفداران این است که باکی بارنز در نهایت سپر کاپیتان آمریکا را در دست می‌گیرد و به جای او مبارزه خواهد کرد. این فرضیه در شکلی رخ خواهد داد که کریس اوانز تصمیم گیرد که دیگر در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول حضور نداشته باشد. در این صورت بدون کریس اوانز هم دنیای سینمایی مارول کاپیتان آمریکا را از دست نخواهد داد. سباستین استن نیز با منشتر کردن عکسی در حساب اینستاگرام خود به این شایعات قوت داد. در این عکس باکی بارنز را مشاهده خواهید کرد که با سپر کاپیتان آمریکا در حال راه رفتن در یک راهرو است.

۱۴۵۹۲۰۷۷_۸۴۹۹۹۶۴۷۵

فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» نقطه‌ی اوجی برای دنیای سینمایی مارول محسوب می‌شود و خیلی‌‌ها حدس می‌زنند که بعضی از این شخصیت‌ها طی مبارزه با تانوس (Thanos) با بازی جاش برولین (Josh Brolin) کشته می‌شوند یا تصمیم می‌گیرند تا بازنشسته شوند. در این صورت شخصیت‌های جدید می‌توانند در ردیف جلوی دنیای سینمایی مارول قرار گیرند. هنوز آینده‌ی باکی در دنیای سینمایی مارول مشخص نیست؛ بعضی‌ها می‌گویند که او در Black Panther «پلنگ سیاه» حضور خواهد داشت، ولی بعضی اعتقاد دارند که باکی تا فیلم Avengers: Infinity War «انتقامجویان: جنگ بی نهایت» بازنخواهد گشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.