تریلر سریال ترسناک اقتباسی Ju-On:Origins منتشر شد

14 May 2020 - 18:30

فرنچایز Ju-On (جو-آن) دو دهه است که بینندگانش را در سراسر جهان وحشت‌زده کرده است و حالا سفارش ساخت یک سریال اقتباسی را هم تحت عنوان Ju-On:Origins در نتفلیکس دریافت کرده است. و نخستین تریلر وحشتناکش هم منتشر شده است که می‌توانید آن را در پایان خبر مشاهده کنید. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این سریال، که یک محصول مشترک بین‌المللی میان کمپانی NBCUniversal Entertainment کشور ژاپن و نتفلیکس می‌باشد، به روایت داستان یک مأمور تحقیق غیرعادی به نام اوداجیما و یک ستاره تلویزیونی به نام هاروکا هونجو می‌پردازد. هاروکا نیمه‌شبی با صداهای نگران‌کننده‌ای از بازی فوتبال در آپارتمانش آزرده می‌شود. سپس هر دوی آن‌ها متوجه می‌شوند که پایشان به یک خانه نفرین شده کشیده شده است، و سپس اوداجیما شروع به تحقیق و بررسی می‌کند.

بازیگران این سریال عبارت‌اند از: یوشی یوشی آراکاوا (Yoshiyoshi Arakawa) در نقش اوداجیما و یوینا کوروشیما (Yuina Kuroshima) در نقش هاروکا؛ و همین‌طور ریریکا (Ririka)، کوکی اوسامورا (Koki Osamura)، مای تاکاهاشی (Mai Takahashi)، کای اینوواکی (Kai Inowaki)، ریوشین تی (Ryushin Tei)، یویا ماتسورا (Yuya Matsuura)، کاهو تسوچیمورا (Kaho Tsuchimura)، توکیو ایموتو (Tokio Emoto)، نوباکو سندو (Nobuko Sendo) و کانا کوراشینا (Kana Kurashina). این بازسازی تلویزیونی توسط شو میاک (Sho Miyake) و بر اساس فیلم‌نامه‌ای نوشته یو تاکاهاشی (Yo Takahashi) و تاکاشیگه ایچایز (Takashige Ichise)، کارگردانی می‌شود.

این فرنچایز نخستین بار در سال ۱۹۹۸ با فیلم کوتاه ژاپنی Katasumi and 4444444444 (کاتاسومی و ۴۴۴۴۴۴۴۴۴۴) آغاز شد، و یک سری فیلم را به دنبال خود رقم زد؛ مجموعه‌ای شامل چهار فیلم ژاپنی اورجینال به نام‌های The Curse (نفرین)، The Curse 2 (نفرین۲)، The Grudge (کینه)، و The Grudge 2 (کینه ۲). پس از مشاهده موفقیت چشم‌گیر این فیلم‌ها در خارج از کشور و موفقیت نسخه آمریکایی آن‌ها یعنی The Ring (حلقه)، کمپانی Sony Pictures بازسازی The Grudge را کلید زد، و نویسنده و کارگردان فیلم اورجینال یعنی تاکاشی شیمیزو (Takashi Shimizu) برای کارگردانی این بازسازی، بر اساس فیلم‌نامه استیفن ساسکو (Stephen Susco) و با هنرمندی سارا میشل (Sarah Michelle)، به این پروژه پیوست. فیلم The Grudge محصول ۲۰۰۴، اگرچه از نگاه منتقدین موفقیت‌آمیز نبود، ولی فروش قابل‌توجهی را در باکس آفیس به خود اختصاص داد و دو دنباله و همین‌طور یک ریبوت را هم امسال به دنبال خود رقم زد، ریبوتی که از لحاظ مالی اندکی موفقیت‌آمیز بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.