جندی تارتاکوسکی ملوان زبل را کارگردانی می‌کند

14 May 2020 - 20:00

طبق گفته Animation Magazine، جندی تارتاکوسکی (Genndy Tattakovsky) بازیگر برنده جایزه امی، با کمپانی King Feature همکاری می‌کند تا فیلم انیمیشنی Popeye (ملوان زبل) را بسازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

خبر ساخت این فیلم اولین بار سال ۲۰۱۲ از طرف سونی پیکچرز انیمیشن اعلام شد اما در سال ۲۰۱۵، مشخص شد که تارتاکوسکی آن را کارگردانی نمی‌کند. در آن زمان، او گفته بود:

من عاشق کاری بودم که داشتیم انجام می‌دادیم، اما فکر می‌کنم استودیو دارد تغییر می‌کند و نمی‌دانم دلشان بخواهد من این فیلم را بسازم یا نه.

در حالی که تارتاکوسکی هنوز با سونی پیکچرز انیمیشن در پروژه‌های دیگری مانند سه گانه Hotel Transylvania و دو فیلم انیمیشنی دیگر در سال ۲۰۱۸ همکاری داشته، King Features بعضی آثار کمیک کلاسیکش مانند کارتون های دو بُعدی Popeye را ساخته که Popeye’s Island Adventures در سال ۲۰۱۸ از یوتیوب پخش شد. سال گذشته این کمپانی اعلام کرد که در حال ساخت سریال انیمیشنی براساس بازی Cuphead است.

استودیو King Feature حق سینمایی Popeye را حفظ کرده و به تارتاکوسکی کمک می‌کند تا باز به این پروژه بازگردد.

ملوان زبل اولین بار سال ۱۹۲۹ توسط ای سی سگار (E. C. Segar) به نمایش درآمد. سپس Popeye ستاره شد و سال ۱۹۳۳ کمپانی The Fleischers شروع به تولید کارتون‌های انیمیشنی Popeye کرد که تا سال ۱۹۴۰ ادامه یافت. این ملوان سال ۱۹۸۰ به کارگردانی رابرت آلتمن (Robert Altman) روی پرده نقره‌ای رفت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.