داکوتا جانسون در حال مذاکره برای پیوستن به Don’t Worry Darling

14 May 2020 - 20:30

داکوتا جانسون (Dakota Johnson) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم مهیج Don’t Worry Darling اولویا وایلد (Olivia Wilde) است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فلورنس پیو (Florence Pugh)، شیا لباف (Shia LaBeouf)، کریس پاین (Chris Pine) و وایلد بازیگران این پروژه نیولاین هستند که وایلد کارگردان و تولید کننده آن است.

جزئیات پیرامون این فیلم مخفی نگه داشته شده اما ستینگ آن، جامعه مطرود و متعالی در بیابان کالیفرنیا در سال ۱۹۵۰ است و درباره زن خانه داری است که پی بر حقیقت تلخی درباره زندگی عالی اش می‌برد.
جزئیات کمی از Don’t Worry Darling منتشر شدند اما مشخص شده که پیو نقش اول کار است و نقش این زن خانه دار را بازی می‌کند.

جزئیات مربوط به نقش جانسون نیز مخفی نگه داشته شده و با اینکه برنامه فیلم‌برداری مشخص نیست، نیولاین امید دارد فیلم‌برداری Don’t Worry Darling بعد از رفع محدودیت‌های مربوط به بیماری ویروس کووید ۱۹ آغاز گردد. قبل از شیوع بیماری کرونا، قرار بود فیلم‌برداری این پروژه اواخر بهار شروع شود.

کیتی سیلبرمن (Katie Silberman) نویسنده نامزد جوایز بفتا، فیلم‌نامه کار را براساس فیلم‌نامه‌ای از شین و کری دن دایک (Shane and Carey Van Dyke) قلم می‌زند.

روی لی (Roy Lee) و میری یون (Miri Yoon) از Vertigo Entertainment این فیلم را به همراه وایلد و سیلبرمن تولید می‌کنند. Don’t Worry Darling ممکن است دنباله فیلم بسیار مورد انتظار Booksmart باشد که نامزد بفتا، گلدن گلوب و Independent Spirit شد. وقتی نیولاین این پروژه را اوت ۲۰۱۹ انتخاب کرد، یکی از مناقصه‌های رقابتی سال بود. اسامی بازیگران با استعداد آن حاکی از پر بار بودن کار است.

داکوتا جانسون با بازی در سه گانه Fifty Shades به شهرت رسید و اخیرا در فیلم‌های The Peanut Butter Falcon و Suspiria بازی کرده است. او به زودی در درام موزیکال و رمانیتک The High Note در مقابل تریس الیس راس (Tracee Ellis Ross) دیده می‌شود.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.