شایعه: اوبی وان کنوبی در دنباله‌ی جنگ ستارگان حضور خواهد داشت

4 December 2016 - 18:00

حالا که دیزنی و لوکاس‌فیلم (Lucasfilm) توانسته‌اند دوباره فرانچایز جنگ ستارگان را راه اندازند، خیلی از طرفداران دوست دارند که شخصیت اوبی وان کنوبی (Obi Wan Kenobi) را برای بار دیگر ببینند. تا حالا دیزنی و لوکاس‌فیلم حرفی از ساختن یک فیلم از اوبی وان نزده‌اند، ولی ایوان مک گرگور (Ewan McGregor) از هر فرصتی استفاده می‌کند و از علاقه‌ی خود برای بازی در نقش اوبی وان حرف می‌زند. ایوان مک‌گرگور فرصت کوچکی به دست آورد که در فیلم Star Wars: Episode VII «جنگ ستارگان: قسمت هفتم» به مدت کوتاهی در نقش اوبی وان بازی کند؛ اما این میزان کوتاه طرفداران و مک‌گرگور را راضی نکرده است. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هرچه که بررسی‌های بیشتری درباره‌ی جایگاه جدید اوبی وان در فرانچایز،صورت می‌گرفت، شایعات نیز قوت می‌گرفتند. بیشتر گزارشات شامل این هستند که اوبی وان سرگذشت جدای‌ها، میان دو فیلم Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith «جنگ ستارگان: اپیزود سوم – انتقام سیت» و Star Wars: Episode IV – A New Hope «جنگ ستارگان: اپیزود چهارم – امیدی تازه» در فیلم مختص به خودش روایت می‌کند. یکی از دلایلی که فیلم مخصوص اوبی وان هنوز از جانب لوکاس‌فیلم تایید نشده است می‌تواند این باشد که دیزنی و لوکاس‌فیلم قصد دارند از شخصیت اوب یوان در قسمت هشت و نهم جنگ ستارگان استفاده کند.

این شایعه از جایی قوت گرفت که از خبارنگار Entertainment Weekly، آنتونی برزنیکان (Anthony Breznican)، درباره‌ی سرنوشت اوبی وان سوال پرسیده شد. در حالی که او نمی‌توانست به طور مستقیم این موضوع را تایید کند، تعدادی از شایعاتی که درباره‌ی آینده‌ی اوبی وان در این فرانچایز شنیده بود را بازگو کرد.

من شنیده‌ام که یکی از دلایلی که فیلم اوبی وان تایید نشده است این است که کار او هنوز در سگانه‌ی اصلی تمام نشده است. پس اگر او را در ادامه‌ی فرانچایز دیدید تعجب نکنید.

از آنجایی که Entertainment Weekly ارتباط نزدیکی با استدیوهایی مثل لوکاس فیلم دارد؛ آنتونی برازنیکان را می‌توان یک منبع موثق دانست. حالا یک سوال به وجود خواهد آمد؛ دلیل حضور اوبی وان در قصمت‌های بعدی جنگ ستارگان چیست؟ از آنجایی که اوبی وان، الگوی لوک اسکایواکر محسوب می‌شد؛ می‌توان به دلیل این که چرا ری (Rey) نصیحتی از اوبی وان شنید را پی برد. اگر لوکاس‌فیلم به دلیل سگانه‌ی اصلی ساخت فیلم اوبی وان را عقب انداخته است؛ پس باید انتظاری بیشتر از یک اشاره‌ی کوتاه به اوبی وان را داشته باشیم. در هر صورت آنتونی برزنیکان مطمئن به نظر می‌رسید که مک‌گرگور در سگانه‌ی اصلی حضور فیزیکی خواهد داشت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.