FX مینی سریال Great Expectations را می‌سازد

14 May 2020 - 22:00

تیم سازنده A Christmas Carol (سرود کریسمس) محصول FX و BBC برای اقتباس فیلم دیگری از رمان‌های چارلز دیکنز باز می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه کابلی دیزنی، استیون نایت (Steven Knight) را برای نوشتن و تهیه کنندگی مینی سریال شش قسمتی براساس رمان Great Expectations (آرزوهای بزرگ) در اختیار گرفته است. این پروژه دومین اقتباس دیکنز توسط FX و BBC است.

ریدلی اسکات (Ridley Scott) و تام هاردی (Tom Hardy) تهیه کنندگان اجرایی سرود کریسمس، برای ساخت آرزوهای بزرگ باز می‌گردند. سرود کریسمس سه قسمتی با بازی گای پیرس (Guy Pearce) در نقش الیزابت اسکروج در ماه دسامبر پخش شد. FX می‌گوید ۱۰ میلیون نفر این مینی سریال را در تمامی پلتفرم‌ها مشاهده کردند.

اریک اسکریر (Eric Schrier) مدیر FX Entertainment گفته:

کمپانی FX مفتخر است که فصل دیگری از همکاری اش با استیون نایت، ریدلی اسکات، تام هاردی و تیم‌شان برای ساخت این اقتباس مدرن از رمان آرزوهای بزرگ چارلز دیکنز رقم می‌خورد.

اقتباس دیگر آن‌ها از رمان سرود کریسمس، موفقیت بزرگی از نظر ساخت و تجاری بود و از شریکان خود در شبکه BBC, Scott Free, Hardy Son & Baker برای حمایتشان تشکر می‌کنم و بی صبرانه منتظر این پروژه هستیم.
شارلوت مور (Charlotte Moore) مدیر تولید محتوای BBC اظهار داشته:
آرزوهای بزرگ دومین سریال اقتباسی نایت از چارلز دیکنز است و گزینه عالی از نظر روایت و زمان است. انتخاب یکی از کلاسیک های دوست داشتنی انگلیسی آن را درام جذاب و دیدنی نسل جدید می‌کند.
آرزوهای بزرگ داستان مدرنی درباره پیپ، پسر یتیمی که برای آهنگر شدن آموزش می‌بیند است که با خانم هاویشام و خانواده اش ارتباط برقرار می‌کند. دیکنز این داستان خود را بصورت هفتگی قبل از انتشارش بصورت رمان، منتشر می‌کرد.

نایت نیز گفته:

اقتباس از کار دیکنز بسیار هیجان انگیز است. من آرزوهای بزرگ را بعنوان کار بعدی خود انتخاب کرده‌ام، نه فقط بخاطر شخصیت‌های بدون زمان اش، بلکه بخاطر داستان بجا آن است. داستان تغییر پذیری و ناسازگاری طبقات اجتماعی از طریق راوی اول شخص احساسی و شخصی گفته شده است. بعنوان پسر یک آهنگر، سفر پیپ از کوره آهنگری تا جامعه، برای من بسیار خاص است.

نایت به همراه اسکات، هاردی، دین بیکر (Dean Baker)، دیوید دابلیو زاکر (David W. Zucker)، کیت کرو (Kate Crowe) و مونا کورشی (Mona Qureshi) برای BBC این سریال را تهیه می‌کنند که همگی سرود کریسمس را نیز ساختند. مارینا برکنبری (Marina Brackenbury) تهیه کننده اجرایی کار است. این سریال کاری از FX Productions با همکاری BBC, Scott Free و Hardy Son & Baker است.

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.