مارک داپلس کارگردان A Horse Walks Into a Bar شد

15 May 2020 - 13:00

درست هشت سال از وقتی که مارک داپلس (Mark Duplass) روی صندلی کارگردانی کار مهمی نشست می‌گذرد و حالا او دوباره می‌خواهد پروژه جدیدی را کار کند. او قصد دارد از A Horse Walks Into a Bar نوشته دیوید گراسمن (David Grossman) که سال ۲۰۱۷ در آمریکا منتشر شد، اقتباس کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان درباره استند آپ کمدین است که داستان زندگی اش در طول یک اجرای عصرانه را می‌گوید و نوک پیکان به طرف او و مخاطبین نشانه می‌رود و این آشکارسازی زندگی همگان را تغییر می‌دهد و باعث رقم خوردن یک سری جریانات می‌شود و حقایق ترسناکی از گذشته اش آشکار می‌گردد.

فعلا هیچ نویسنده‌ای برای این کار در نظر گرفته نشده و مشخص نیست داپلس خودش کار نویسندگی را برعهده داشته باشد اما با توجه به اینکه در کار قبلی نویسنده و کارگردان بوده، این احتمال وجود دارد.

کمپانی Village Roadshow تولید کنندا اصلی کار بعد از بدست آوردن حق ساخت فیلم رمان در اوت گذشته است و آن را بطور مشترک با آلن گاسمر (Alan Gasmer)، باب بوکمن (Bob Bookman) و پیتر جیسون (Peter Jayson) از طریق کمپانی Veritas Entertainment می‌سازد، در حالیکه جیلیان اپفلبوم (Jillian Apfelbaum) آن را برای Village Roadshow خواهد ساخت.

داپلس کارگردانی را با فیلم The Puffy Chair در سال ۲۰۱۵ به همراه برادرش جی، شروع کرد که نمرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد و نویسنده و کارگردان Baghead, Cyrus, Jeff, Who Lives at Home و The Do-Deca Pentathlon بود. او اخیرا کارگردانی قسمت‌هایی از سریال Room 104 محصول شبکه HBO را با جی بر عهده داشته که فصل چهارمش از ۲۴ ژوئیه پخش می‌شود.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.