ستاره Westworld: طرفداران به جای نظریه پردازی از سریال لذت ببرند

4 December 2016 - 14:00

نظریه‌ها و پیش‌بینی‌های طرفداران از زمان شروع پخش Westworld، همواره با آن همراه بوده‌است. این سریال علمی تخیلی توانسته‌است توجه بینندگان را به نحوی به سمت خود جلب کنند که این روزها سریال‌های کمی از چنین قدرتی برخوردارند. و حال نیز بعد از ۹ اپیزود رازآلود که منجر به پیچیدگی‌های بسیاری در روند سریال شده‌است، این پدیده جدید در شبکه‌های کابلی، خود را برای مورد انتظارترین قسمت پایانی این روزهای HBO آماده می‌کند. با سینماگیمفا همراه باشید.

مانند همه سریال‌های معروفی که از المان‌های معمایی استفاده می‌کنند، برخی از پیش‌بینی‌های طرفدران سریال هم اکنون درست از آب در آمده‌است و بسیاری نیز چندان در این زمینه موفق نبوده‌اند. به گفته یکی از ستارگان سریال، بهتر است طرفداران به جای نظریه پردازی در مورد این رازها، خیلی راحت بنشینند و از تماشای سریال لذت ببرند.

در جریان پست پرسش و پاسخ در صفحه شخصی فیسبوک، بن بارنز (Ben Barnes) که نقش لوگان را در سریال دارد، اعلام کرد که بینندگان باید چه انتظاری از قسمت پایانی داشته‌باشند و از آنها خواست که دست از کشف رازهای سریال  بردارند چون ممکن است از این کار نا امید شوند:

من فکر می‌کنم شما بعضی وقت‌ها به جای اینکه از داستان سریال لذت ببرید، خیلی تلاش می‌کنید که نظریه پردازی کنید که  چه اتفاقی خواهد افتاد. این کار باعث خواهد شد که برخی از غافل گیری‌های سریال برایتان از بین برود زیرا زمانی که قرار است هیجان زده شوید، می‌کوشید تا ببینید که آیا حق به شما بوده‌است یا نه. پس زیاد فکر نکنید و فقط از قسمت پایانی نهایت لذت را ببرید و بگذارید این قسمت مانند یک موج عظیم شما را شگفت زده کند.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.