شبکه The CW کراس اور سوپرمن و بت‌وومن را سال ۲۰۲۱ می‌سازد

15 May 2020 - 22:30

سوپرمن و بت‌وومن با هم برای شبکه The CW کراس‌اور خواهند داشت. این حرکت بعد از سفارش مستقیم سریال Superman & Lois صورت گرفت. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مارک پدوویتز (Mark Pedowitz) مدیر شبکه The CW روز پنجشنبه در زمان اعلام برنامه پخش شبکه گفت که این شبکه قصد دارد رویداد ۲ ساعته ای برای همکاری این دو ابر قهرمان داشته باشد. او گفت که این اتفاق در ماه دسامبر بدلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ نمی‌افتد اما امید دارد نیمه اول یا دوم سال ۲۰۲۱ ساخته شود.

هنوز داریم روش کار می‌کنیم. آن رویداد کوچکی است و فقط ۲ ساعت طول می‌کشد. داریم درباره سوپرمن و بت‌وومن هر دو صحبت می‌کنیم. شخصیت‌های زیادی از دیگر سریال‌ها نیز خواهند بود.

شبکه The CW، شش کراس اور سالانه داشته که قسمت‌هایی از سوپرگرل، بت‌وومن، فلش، ارو و افسانه‌های فردا بودند.

سریال فلش به نویسندگی و تهیه کنندگی تاد هلبیگ (Todd Helbing) براساس شخصیت‌های دی‌سی است که جری سیگل (Jerry Siegel) و جو شاستر (Joe Shuster) خلق کرده‌اند. Superman & Lois درباره ابر قهرمان مشهور جهان و خبرنگار بسیار مشهور کمیک است که با استرس، فشارها و پیچیدگی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند که والدین امروزی با آن‌ها درگیر هستند.

این سریال ساخته هلبینگ، گرگ برلنتی (Greg Berlanti) و وارنر بروز تی‌وی است. هلبینگ به همراه برلنتی، سارا اسکتر (Sarah Schechter) و جوف جانز (Geoff Johns) تهیه کنندگان اجرایی آن هستند. این درام قرار بود پایلوت باشد اما سفارش ساخت ۱۳ قسمت از آن در تابستان داده شد و حالا هم بخاطر بیماری کرونا معلق شده است. تایلر هوچلین (Tyler Hoechlin) در نقش کنت/سوپرمن و الیزابت تالاچ (Elizabeth Tulloch) در نقش لویز لین بازیگران آن هستند.

سریال بت‌وومن بعد از پخش در اکتبر ۲۰۱۹، برای فصل دوم تمدید شده است.

بت‌وومن با بازی رابی رز (Ruby Rose)، نقش اول سریال، سه سال بعد از ناپدید شدن بتمن و در ناامیدی به سر بردن شهر گاتهام را نشان می‌دهد.

اداره پلیس گاتهام بدون حضور شوالیه اش دست خلافکارها افتاده است. کیت کین با احساس قوی برای برقراری عدالت باید کاری کند که پدرش از آن متنفر است و در خیابان‌های گاتهام بعنوان بت‌وومن بچرخد. این سریال یکشنبه‌ها ۸ شب پخش می‌شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.