نتفلیکس کمدی Ball and Chain را پخش می‌کند

15 May 2020 - 23:00

دواین جانسون (Dwayne Johnson) ، دنی گارسیا (Dany Garcia) و هیرام گارسیا (Hiram Garcia) فیلمی برای Seven Bucks Productions به طور مشترک با کوین میشر (Kevin Misher) برای Misher Films می‌سازند. این دو کمپانی قبلا درام Fighting With My Family با بازی فلورنس پیو (Florence Pugh) را ساخته بودند. با اینحال، بلانت اولین پروژه‌اش را از طریق Ledbury Productions می‌سازد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

اندی برمن (Andy Berman) نیز برای Misher Films و Lodbell تهیه کنندگی می‌کند.

جانسون روز پنجشنبه در بیانیه‌ای گفت:

یکی از اهداف اصلی ما در Seven Bucks پیدا کردن بهترین پلتفرم‌ها برای گفتن داستان‌هایی است که مقیاس جهانی را سرگرم کرده و الهام بخش آن‌هاست. نتفلیکس شریک عالی برای این کمدی ابر قهرمانی حماسی و رمانتیک در کنار ماست و خوشحالیم با تیم نتفلیکس کار می‌کنیم. خیلی خوشحالم نه تنها با دوست عزیزمان امیلی بلانت در جلوی دوربین همکاری خواهیم داشت بلکه شرکای کاری نیز برای تولید فیلم هستیم.

دنی گارسیا نیز افزود:

بسیار خوشحالیم به تکامل همکاری مان با نتفلیکس ادامه می‌دهیم و ورود Ball and Chain را در دنیای Seven Bucks خوشامد می‌گوییم. همکاری ما با نتفلیکس، در درک متقابل است که برای داستان‌‌های درست با درخواست جهانی که اولویت ماست، سرمایه گذاری می‌کند. شیمی هدایت و رهبری ما و عناصر قدرتمند داستان گویی طرفداران ما را در سراسر دنیا گرد هم می‌آورد. بی صبرانه منتظر ساخت این داستان هستیم.

اسکات استابر (Scott Stuber) مدیر بخش فیلم نتفلیکس نیز گفته:

دواین و امیلی شیمی با هم دارند که در دنیای تجارت بدون جایگزین است. آنها عالی هستند و داستان ابر قهرمانی Emily V. Gordon را می‌سازند و دنیای Ball and Chain را وارد فضای جدیدی می‌کنند.

مخاطبین می‌توانند این شیمی را وقتی ببینند که Jungle Cruise در ژوئیه ۲۰۲۱ اکران می‌شود. این فیلم محصول دیزنی امسال بخاطر شیوع ویروس کووید ۱۹ دچار وقفه شد.

خبر ساخت Ball and Chain همان روزی منتشر شد که نتفلیکس خبر از ساخت فیلم Our Man From Jersey با بازی مارک والبرگ (Mark Wahlberg) داد. در هفته های اخیر، این استریمر فیلم‌های به اتمام رسیده اش را انتخاب کرده که بخاطر بسته بودن سینماها، نمی توانند اکران شود: The Lovebirds و Bad Trip.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.