اولین تریلر رسمی Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

4 December 2016 - 15:20

سورپرایز بزرگ دنیای سینماتیک مارول، Guardians of the Galaxy «نگهبانان کهکشان»، طرفداران را درست پس از پایان خود مشتاق به دیدن ادامه ماجراجویی‌های استارلرد، گامورا، گروت و سایر شخصیت‌های محبوب سفینه میلانو کرد. بعد از موفقیت خیره کننده‌ی فیلم، طرفداران مطمئن بودند که به زودی اخباری جدید پیرامون گردهمایی دوباره قهرمانان محبوبشان به گوش خواهد رسید و همین اتفاق نیز افتاد. این بار داستان پیرامون جستجوی پیتر کوییل برای یافتن پدرش با بازی کورت راسل (Kurt Russell) جریان دارد و در این مسیر دشمنان بسیاری وجود خواهند داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

اواخر مهرماه بود که تیزری کوتاه از اولین تریلر از Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد که به صورت کوتاه آنچه باید انتظار داشته باشیم را به نمایش گذاشت و هیاهویی عظیم در فضای مجازی به وجود آورد. حال تریلر کامل این فیلم منتشر شده‌است.

همانند تیزر قبلی و فیلم اول، در این تریلر نیز شاهد نبردهای خیره‌کننده‌ی بسیاری در فضای بین کهکشان‌ها هستیم، موضوعی که جیمز گان قبلا در مورد آن صحبت کرده‌بود. در این دنباله نه تنها شاهد «به نوعی» گردهمایی دختران تانوس خواهیم بود، بلکه (به صورت خوشبینانه) به این سوال نیز پاسخ داده می‌شود که چگونه یک سیاره زنده توانسته‌است فرزندی نیمه انسان داشته‌باشد. کریس پرت (Chris Pratt) قول نمایشی بزرگ را داده بود و به نظر می‌رسد این موضوع اتفاق خواهد افتاد.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰P

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰P

Guardians of the Galaxy Vol. 2 در تاریخ ۱۵ اردیبهشت راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.