دیزنی پلاس مجموعه Percy Jackson را می‌سازد

16 May 2020 - 16:30

دیزنی پلاس در حال ساخت سریال اقتباسی Percy Jackson است. ریک ریوردان (Rick Riordan) نویسنده این مجموعه کتاب، این خبر را روز پنجشنبه در اکانت شخصی توییترش اعلام کرد. این خبر بعد از ماه‌ها حدسیات و یک هفته بعد از اینکه بکی ریوردان (Becky Riordan) کمپین طرفداری #DisneyAdaptPercyJackson را در توییتر راه انداخت، اعلام گردید. ریک ریوردان همین هشتگ را در ماه دسامبر وقتی درباره جلساتش با دیزنی برای مجموعه Percy Jackson توییت کرده بود، استفاده کرد که نشان می‌داد این سریال از پلتفرم دیزنی پلاس پخش می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ریوردان در توییت خود نوشته:

ما از ایده ساخت این مجموعه لایو اکشن با بهترین کیفیت که داستان مجموعه پنج کتابه پرسی جکسون را دنبال می‌کند، بسیار خوشحالیم. فصل اول با The Lightning Thief آغاز می‌گردد.

جزئیات بیشتری پیرامون این سریال منتشر نشده اما گویا استودیو Fox 21 TV آن را تولید می‌کند و درباره نوجوانی است که کشف می‌کند، نوه خدای یونان است و راهی ماجراجویی می‌شود که مبارزه بین خدایان است. مجموعه کتب Percy Jackson & the Olympians درباره پرسی جکسون ۱۲ ساله است که کشف می‌کند پسر خدای یونان، پوسیدان، است.

کمپانی قرن ۲۰ فاکس فیلم دو مجموعه اول را ساخت. فیلم اول، Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief را کریس کولمبس کارگردانی کرد و ۱۲ فوریه ۲۰۱۰ اکران شد. فیلم دوم، Percy Jackson: Sea of Monsters به کارگردانی ثور فرودنتال (Thor Freudenthal) قرار بود مارس ۲۰۱۳ اکران شود اما ۷ اوت ۲۰۱۳ روی پرده نقره ای رفت. این مجموعه فروش جهانی ۴۳۰ میلیون دلاری داشت.

مجموعه کتب ریوردان به ۴۲ زبان ترجمه شده و ۳۰ میلیون نسخه از آن در آمریکا به فروش رفت.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.