پتن ازوالت در فصل آخر مأموران شیلد بازمی‌گردد

17 May 2020 - 10:00

یک چهره‌ی آشنا به فصل آخر مجموعه‌ی Marvel’s Agents of S.H.I.E.L.D بازخواهد گشت. به گزارش سایت CBR، پتن ازوالت (Patton Oswalt) یک‌بار دیگر برای کمک به مأمور کولسن و باقی تیمش جهت نجات آینده به این سریال بازمی‌گردد. در این لحظه، همچنان اطلاعات زیادی در مورد شخصیتی که ازوالت نقشش را ایفا خواهد کرد در دسترس نیست. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

ازوالت پیش‌تر نقش شخصیت اریک کونیگ را در نخستین فصل سریال ایفا کرد که توسط گرنت وارد کشته شد. پس‌ازآن، ازوالت برای ایفای نقش برادر دوقلوی همسان اریک یعنی بیلی کونیگ در قسمت آخر همان فصل به سریال بازگشت. در فصل‌های بعدی، ازوالت نقش دیگر برادران همسان اریک و بیلی یعنی سم و ترستون کونیگ را ایفا کرد.

علیرغم اینکه طرفداران به شوخی می‌گویند که ازوالت نقش مودوک (MODOK) را بازی خواهد کرد – احتمالاً به خاطر تشابه ظاهری که این دو با یک دیگر دارند – اما بیشتر به نظر می‌رسد که او نقش یکی دیگر از اعضای خانواده‌ی کونیگ را ایفا خواهد کرد. این بازیگر در توییتر خود اشاره کرد که هواداران شخصیتی که او نقشش را در فصل آخر سریال ایفا خواهد کرد به‌شدت دوست خواهند داشت.

در فصل هفتم از سریال مأموران شیلد شاهد روبرو شدن تیم شکل‌گرفته توسط فیل کولسن با آخرین مأموریتشان خواهیم بود. پس از سفر در زمان به شهر نیویورک سال ۱۹۳۱، مأموران تلاش خواهند کرد تا جلوی شکارچیان کرونیکام را از تثبیت زمین به‌عنوان خانه‌شان بگیرند. در همان زمان، آن‌ها باید گروه تروریستی هایدرا را که در آینده موجب تشکیل سازمان شیلد خواهد شد، نجات دهند تا در خط زمانی تغییری به وجود نیاید. کولسن و اعضای تیمش تنها ۱۳ قسمت برای درست کردن همه‌چیز فرصت دارند.

اداره‌ی جاسوسی و مداخله در مخاطرات استراتژیک و لجستیک یا به‌اختصار شیلد که توسط استن لی (Stan Lee) و جک کربی (Jack Kirby) فقید خلق شد، برای اولین بار در سال ۱۹۶۵ و در شماره‌ی ۱۳۵ از کامیک‌های Strange Tales حضور پیدا کرد. معمولاً شخصیت نیک فیوری وظیفه‌ی رهبری این سازمان را بر عهده داشته است.

سریال مأموران شیلد نخستین بار در ۲۴ سپتامبر سال ۲۰۱۳ (۲ مهر ۱۳۹۲) از شبکه‌ی ABC پخش شد. جاس ویدون (Joss Whedon)، جد ویدون (Jed Whedon)، مریسا تنچاروئن (Maurissa Tancharoen) که خالقان آن هستند در کنار استن لی، آلن فاین (Alan Fine)، جو کسادا (Joe Quesada)، جفری بل (Jeffrey Bell)، جف لوب (Jeph Loeb)، پل زبیشوسکی (Paul Zbyszewski)، جیم کوری (Jim Chory) و برنت فلتچر (Brent Fletcher) افرادی هستند که تهیه‌کنندگی اجرایی این سریال را انجام داده‌اند. گری براون (Garry A. Brown) و کریس چرمی (Chris Cheramie) تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند.

کلارک گرگ (Clark Gregg)، مینگ-نا ون (Ming-Na Wen)، برت دالتون (Brett Dalton)، کلویی بنت (Chloe Bennet)، ایان د کسکر (Iain De Caestecker)، الیزابت هنستریج (Elizabeth Henstridge)، نیک بلاد (Nick Blood)، آدرین پالیکی (Adrianne Palicki)، هنری سیمونز (Henry Simmons)، لوک می‌چل (Luke Mitchell)، جان هانا (John Hannah)، ناتالیا کوردوا-باکلی (Natalia Cordova-Buckley) و جف وارد (Jeff Ward) ازجمله ستارگانی هستند که در این مجموعه نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فصل آخر سریال Agents of S.H.I.E.L.D. در روز چهارشنبه ۲۷ مه (۷ خرداد) از شبکه‌ی ABC پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.