جاش ترانک و تام هاردی مینی سریالی درباره CIA می‌سازند

17 May 2020 - 13:00

به دنبال انتشار دیجیتالی فیلم Capone در اوایل این هفته، جاش ترانک (Josh Trank) تایید کرده که مجددا با تام هاردی (Tom Hardy)، بازیگر نامزد اسکار، برای ساخت مینی سریال بدون نامی همکاری خواهد داشت که درباره شکل‌گیری CIA است. این فیلم‌ساز در مصاحبه با سایت خبری Collider گفته او و هاردی تهیه کنندگان این پروژه هستند که جالب، خطرناک و فوق العاده توصیف شده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ترانک اظهار داشته:

من دارم روی این مینی سریال کار می‌کنم که تام هاردی تولیدش می‌کند و در آن نقش دارد و خیلی هم براش هیجان زده است و منم هیجان دارم. آن داستان دهه های قبل است از پایان جنگ جهانی دوم و به شکل گیری CIA می‌پردازد اما از دیدگاهی که قبلا در هیچ فیلم و سریالی دیده نشده و فقط توی کتاب‌ها آمده است. آن بیشتر با کاسترو و کوبا و نظام سرمایه گذاری در مقابل کمونیسم سر و کار دارد. آن پروژه خیلی بزرگی است. تقابل نوعی کاپتالیسم در برابر کمونیسم. خیلی بزرگه.

ترانک اولین بار با کارگردانی Chronicle شناخته شد که فیلم مهیج علمی تخیلی بود که سال ۲۰۱۲ اکران شد.

بعد از آن ریبوت Fantastic Four را برای کمپانی فاکس قرن ۲۰ کارگردانی کرد که متاسفانه عملکرد خوبی در باکس‌ آفیس نداشت و نمرات منفی دریافت کرد.

تام هاردی برای بازی در نقش‌های برجسته‌ای در فیلم‌هایی همچون Mad Max: Fury Road, Inception, The Dark Knight Rises و The Revenant شناخته شده است. او در آینده در دنباله ونوم، Venom: Let The Be Carnage نقش خود، ادی بروک، را مجددا ایفا می‌کند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.