پیش‌درآمد مخمصه توسط مایکل مان ساخته خواهد شد

19 May 2020 - 19:00

در سال ۲۰۱۷ سایت کامینگ سون گزارشی راجع به اقدام فیلم‌ساز مایکل مان (Michael Mann) برای نوشتن رمان پیش‌درآمد شاهکار درام-جنایی سال ۱۹۹۵ یعنی فیلم Heat منتشر کرد. اکنون بر اساس مصاحبه‌ای که مان به‌تازگی با Deadline داشته است، او تصمیم گرفته که این رمان را به فیلم‌نامه تبدیل کند. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

مان به ددلاین گفت:

الآن چیزی به قطر حدود ۲۵ سانت روی میزمه. داریم روش کار می‌کنیم و داریم روش زمان می‌ذاریم تا به فیلم‌نامه‌ای تبدیلش کنیم که نمی‌تونم چیزی دربارش بهتون به گم. اما قطعاً می‌خوام که فیلم پیش‌درآمد Heat رو بسازم.

ظاهراً در متن خبری که ددلاین منتشر کرده بود اشاره‌شده بود که مان در حال کار بر روی یک دنباله نیز هست اما آن بخش از مقاله بعداً ویرایش و حذف شد.

خلاصه‌ی داستان این فیلم که توسط کمپانی Warner Bros. توزیع شد بدین‌صورت است:

یک کارآگاه پلیس لس‌آنجلس زیرک با بازی آل پاچینو (Al Pacino) به دنبال سرقت مسلحانه‌ی مرگباری به تعقیب یک ابر سارق مرگبار و مانند خودش زیرک با بازی رابرت دنیرو (Robert DeNiro) و افرادش با بازی وان کیلمر (Val Kilmer) و جان ویت (Jon Voight) می‌پردازد. تام سایزمور (Tom Sizemore)، اشلی جاد (Ashley Judd) و ناتالی پورتمن (Natalie Portman) از دیگر ستارگان این فیلم هستند.

فیلم مخمصه نه تنها شامل تیم بازیگری شگفت‌انگیز همراه با شخصیت‌هایی فوق‌العاده است بلکه شاید بتوان گفت برترین فیلم دارای درگیری مسلحانه در تاریخ سینما نیز هست. این فیلم همچنین اولین اثری است که آل پاچینو و رابرت دنیرو را (که هردو در فیلم The Godfather Part II حضور داشتند) مقابل یکدیگر در آن سکانس معروف رستوران قرار می‌دهد.

مان در حال حاضر در حال کار بر روی سریال تلویزیونی شبکه‌ی HBO Max یعنی Tokyo Vice با بازی انسل الگورت (Ansel Elgort) و کن واتانابه (Ken Watanabe) است.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.