نیک جوناس و لورنس فیشبرن بازیگران فیلم اکشن The Blacksmith شدند

19 May 2020 - 23:00

نیک جوناس (Nick Jonas) و لورنس فیشبرن (Laurence Fishburne) قراردادی برای بازی در فیلم مهیج و اکشن The Blacksmith ساخته پیر مورل (Pierre Morel) امضا کرده اند که AGC سرمایه گذار و تولید کننده اش است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

مورل و لیام نیسون (Liam Neeson) با فرنچایز اکشن Taken به موفقیت بزرگی دست یافتند. این بار نوبت جوناس با مهارت‌های خیلی خاص است. این بازیگر و خواننده نقش وس لومیس (Wes Loomis)، یک آهنگر، را بازی می‌کند که متخصص ساخت سلاح‌های جامعه هوشمند است. وقتی آزمایشگاه مخفی او خراب شده و همکارانش به قتل می‌رسند، او باید با مهارت های تکنولوژیکی خاصش و کمک تحلیل گر جوان و باهوش CIA، نول هزلیت، خود را زنده نگه دارد. آن‌ها به دنبال متر، آهنگر بازنشسته و استاد وس می‌روند تا کمکشان کند.

برای نقش اول زن فیلم، هزلیت، بازیگری انتخاب نشده و AGC به دنبال آغاز تولید فیلم در اواخر امسال است.

فیلم نامه بن رایپلی (Ben Ripley) براساس رمان گرافیکی کمیک Kickstart نوشته مالیک ایوانز (Malik Evans) و ریچارد اسپارکمن (Richard Sparkman) است. همراه با AGC Studios، جان شستک (Jon Shestack) بطور مشترک با جیسون نتر (Jason Stein) و جرمی استین (Jeremy Stein) از Kickstart Productions و استوارت فورد (Stuart Ford) و لیندا مک‌دونا (Linda McDonough) این فیلم را می‌سازد. سامانتا شیر (Samantha Shear) و باب سبحانی (Bob Sobhani) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

فورد اظهار داشته:

فیلم The Blacksmith نگاه تازه و معاصری بر ژانر جاسوسی دارد و داشتن استعداد جوانی مانند نیک با افرادی همچون پیر و لورنس هیجان انگیز است. به زودی بازیگر زن جوان فیلم را معرفی می‌کنیم و برای ساخت فیلمی مدرن پیرامون این شخصیت اکشن آماده می شویم.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.