فیلم Greyhound از سرویس Apple TV+ پخش خواهد شد

21 May 2020 - 13:30

به گزارش سایت Deadline، فیلم جنگی تازه‌ی تام هنکس (Tom Hanks) به نام Greyhound به‌جای اکران در سینماها توسط کمپانی Sony Pictures در آخر هفته‌ی روز پدر از سرویس استریمی Apple TV+ پخش خواهد شد. این پخش در بیش از ۱۰۰ کشور صورت خواهد گرفت البته هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است. هنکس علاوه بر نقش‌آفرینی نویسندگی فیلم‌نامه‌ی این درام مورد انتظار را نیز انجام داده است. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس رمان The Good Shepherd به قلم سی.اس. فورستر (C.S. Forester)، این فیلم در روزهای اولیه جنگ جهانی دوم اتفاق خواهد افتاد. در فیلم Greyhound، شاهد یک ناوگان بین‌المللی متشکل از ۳۷ فروند کشتی متفقین به فرماندهی کاپیتان ارنست کراوس (با بازی تام هنکس) در اولین مأموریت فرماندهی‌اش از یک ناوشکن آمریکایی هستیم که از آب‌های پرخطر بلک پیت واقع در آتلانتیک شمالی درحالی‌که توسط گروهی از زیردریایی‌های یو-بوت آلمانی با تاکتیک دریایی گله‌ی گرگ‌ها تعقیب می‌شوند عبور می‌کنند. درحالی‌که برای ۵ روز از آن‌ها هیچ پشتیبانی هوایی نمی‌شود، کاپیتان و ناوگان باید محاصره‌ی دشمن را بشکنند تا شانس پیروزی در جنگ را برای متفقین فراهم کنند. این فیلم توسط آرون اشنایدر (Aaron Schneider) کارگردانی می‌شود.

ستارگان این عنوان را تام هنکس از فیلم‌های Saving Private Ryan ،A Beautiful Day in the Neighborhood و Cast Away، استیون گراهام (Stephen Graham) از فیلم‌های Snatch ،Tinker Tailor Soldier Spy و Rocketman، راب مورگان (Rob Morgan) از فیلم Mudbound و سریال‌های Stranger Things و Daredevil و نامزد اسکار الیزابت شو (Elisabeth Shue) از فیلم‌های Leaving Las Vegas و Death Wish و سریال The Boys تشکیل می‌دهند.

کارگردان این اثر آرون اشنایدر که کارگردانی آثاری ازجمله فیلم Get Low را انجام داده است در سال ۲۰۰۴ موفق به دریافت جایزه‌ی اسکار برای فیلم کوتاه Two Soldiers شده است. برنده‌ی جایزه‌ی امی گری گوتزمن (Gary Goetzman) تهیه‌کننده‌ی سریال‌های Olive Kitteridge و The Pacific و فیلم Game Change تهیه‌کنندگی فیلم Greyhound را انجام می‌دهد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.