اندرو استنتون در حال مذاکره برای کارگردانی Chairman Spaceman

20 May 2020 - 20:30

اندرو استنتون (Andrew Stanton)، برنده دو دوره جوایز اسکار، در حال مذاکره برای کارگردانی Chairman Spaceman برای کمپانی سرچ لایت پیکچرز و Genre Films است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Chairman Spaceman داستان کوتاهی از توماس پیرس (Thomas Pierce) به همین نام است و این دومین اثری است که این نویسنده با کمپانی Genre برای سینما اقتباس کرده است. در ماه اوت، اعلام شد که نتفلیکس حق پخش داستات کوتاه پیرس، Pyros، را بدست آورده که ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) بازیگرش است و Genre Films تولیدش می‌کند.

داستان Chairman Spaceman نوشته پیرس، آینده نزدیک را نشان می‌دهد و درباره مهاجم بدنامی است که ثروت جهانی اش را رد می‌کند. او برای رهایی خود، در ماموریتی برای کلون کردن سیستم خورشیدی ثبت نام می‌کند. این داستان، روزهای پایانی زمین و سقوط آن طوریکه این سفر برنامه ریزی شده بود، را نشان می‌دهد. پیرس از داستان کوتاه خود برای سینما اقتباس می‌کند.

کینبرگ به همراه آدری کان (Audrey Chon) از Genre Films آن را تولید می‌کند. استنتون از قدیمی‌های پیکسار است و اولین پروژه او A Bug’s Life بعنوان دستیار کارگردان قبل از کارگردانی Finding Nemo, Wall-E و Finding Dory بود. استنتون نامزد ۶ اسکار شده، و سال ۲۰۰۴ برنده اسکار بهترین فیلم انیمیشنی برای Finding Nemo و سال ۲۰۰۹ برای Wall-E شد. او تهیه کننده اجرایی و یکی از نویسنده‌های Toy Story 4 بود که بیش از ۱.۰۷ میلیارد دلار فروش داشت. استنتون اخیرا یک قسمت از درام مینی سریال Tales From the Loop آمازون کارگردانی کرده و قبلا Stranger Things, Legion و Better Call Saul را کارگردانی کرده است.

در ماه‌های اخیر، Genre Films فیلم‌هایی در دست ساخت داشته که آماده‌ی فیلمبرداری هستند. دیوید آیر (David Ayer) بازسازی The Dirty Dozen برادران وارنر را برای این کمپانی نوشته و کارگردانی کرده و درام بدون عنوانی را نیز کینبرگ و دیوید ویل (David Weil) برای آن ساخته اند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.