جدایی روبی رز از فصل دوم سریال Batwoman

20 May 2020 - 21:01

در دنیای اقتباسات تلویزیونی از کمیک‌ها، سریال Batwoman شبکه The CW بازیگر اصلی خود، روبی رز (Ruby Rose) را قبل از تولید فصل دوم از دست داده و برادران وارنر را ترک کرده تا بازیگر دیگری برای این نقش پیدا کنند. این خبر شوکه کننده بعد از پخش قسمت آخر فصل اول اعلام شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شخصیت رز در تاریخ تلویزیون نشانه خاصی داشت چون اولین شخصیت ابرقهرمان زن بود که اهمیت خاصی برای عوامل تولید و تهیه کنندگانش، گرگ برلنتی (Greg Berlanti)و کارولین درایز (Caroline Dries) داشت.

برخلاف این جدایی ناگهانی، بازیگر ۳۴ ساله فیلم و تولید کنندگات وارنر بروز تی وی و برلنتی پروداکشنز بیانیه‌ای منتشر کردند که هر یک کار دیگری را مورد تمجید و ستایش قرار داده بودند و دلیل ترک پروژه توسط رز را اعلام کرده بودند.

رز اظهار داشته:

تصمیم خیلی سختی گرفتم که فصل بعد در بت‌وومن حضور نداشته باشم. این تصمیمی نبود که راحت گرفته باشم و با احترام کامل برای بازیگران، عوامل سریال و هر کسی که در ساخت آن در ونکوور و لس آنجلس نقش داشته، این تصمیم را گرفتم. از گرگ برلنتی، سارا اسکتچر و کرولاین درایز بسیار سپاسگزارم که نه تنها این شانس را در اختیار من قرار دادند بلکه من را در دنیای دی سی که به زیبایی خلق کردند، پذیرفتند. از پیتر راث و مارک پدوویتز و تیم برادران وارنر و The CW که سریال را پخش کرد و همیشه به من ایمان داشتند، ممنونم. از همه کسانی که در موفقیت فصل اول نقش داشتند، ممنونم.

برلنتی پروداکشنز، The CW و WBTV نیز در بیانیه مشترکی اظهار داشتند:

برادران وارنر تلویژن و The CW و برلنتی پروداکشنز از رابی برای نقشش در موفقیت فصل اول سریال ممنونیم و برایش آرزوی بهترین‌ها را داریم. استودیو و شبکه به فصل دوم سریال و آینده طولانی مدتش پایبند هستند و همراه با تیم سازنده سریال، مشتاقانه منتظر نمایش راه جدیدمان و انتخاب بازیگر اصلی جدید هستیم.

فصل اول سریال بت‌وومن بخاطر شیوع بیماری کرونا زودتر از موعد مقرر به پایان رسید و قبل از ساخت دو قسمت آخر این فصل ۲۲ قسمتی، متوقف گردید. هنوز مشخص نیست با جدایی رز از سریال، آیا فصل جدید با قسمت آخر این فصل ارتباط داشته باشد یا خیر.

این سریال براساس شخصیت‌های دی‌سی، کاری از برلنتی پروداکشنز با مشارکت وارنر بروز تلویژن و تهیه کنندگی گرگ برلنتی، کرولاین درایز، جوف جانز (Geoff Johns) و سارا اسکتچر است. دیوید ناتر (David Nutter) و مارکوس سیگا (Marcos Siega) تهیه کنندگان اجرایی این پایلوت بودند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.