جاش کولی کارگردان Malamander شد

20 May 2020 - 22:30

رمان فانتزی توماس تایلور (Thomas Taylor) به نام Malamander از زمان انتشارش در سال گذشته موفق بوده و حالا سونی قرار است آن را با کارگردان Toy Story 4 جاش کولی (Josh Cooley) در منسب نویسنده و کارگردان راهی سینماها کند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این رمان به قلم تایلور و اثر هنری تام بوث (Tom Booth) درباره شهر ساحلی Eerie-on-Sea است که شخصیت‌ و رازهای جذابی مانند مه زمستانی دارد و درباره هربرت لمون، پسر جوانی است که مدیر بخش گمشده‌های هتل است. هربرت با وایولت پارما، دختر جوانی که دنبال والدینش است و آن ها را از بچگی گم کرده، همکاری می‌کند و راهی ماجراجویی می‌شود که فردی را می بینند که نیمی انسان و نیمی حیوان است و گفته شده رویاها را به حقیقت تبدیل می کند و مردی نیز بدنبالشان است.

کولی در بیانیه ای گفته:

ساخت فیلم و داستان گویی در پیکساز به مدت ۱۷ سال، یک رویا بوده است. کیفیت داستان گویی ما، همبستگی مستقیمی با کیفیت افراد در پیکسار دارد که داستان‌هایشان را با هم شکل داده‌اند و همیشه خانواده من هستند. با اینکه ترک اینجا تصمیم سختی بود، خوشحالم وارد دنیاهای جدیدی با شریکان و همکاران جدید شدم. داستان‌های زیادی هستند که می‌خواهم بگویم و امیدوارم جادوی پیکسار را هرجا می‌روم با خودم ببرم.

کولی پیش از آغاز کارگردانی Toy Story 4 به مدت ۱۷ سال داستان نویس انیمیشن‌هایی همچون The Incredibles و Cars و نویسنده Inside Out بوده که بخاطرش نامزد اسکار بهترین فیلم‌نامه اصلی شد و فیلم‌های کوتاه Up و Inside Out را نوشته و کارگردانی کرده است. او در جستجوی راه خودش، استودیو دیزنی را اواسط مارس ترک کرد و تمام پیشنهادات این استودیو را رد کرده و سریعا کارگردان فیلم انیمیشنی Transformers شد.

این فیلم که آغاز کارگردانی لایو اکشن کولی است، توسط پیتر کانگ (Peter Kang) از سونی ساخته می‌شود و فعلا هیچ تولید کننده ای ندارد‌. Malamander به ۲۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده و نامزد مدال Carnegie شد و قرار است دنباله آن، Gatgantis هفتم مه در بریتانیا و ۲۶ مه در آمریکا چاپ شود.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.