یورگوس لانتیموس The Hawkline Monster را با تونی مک‌نامارا می‌سازد

20 May 2020 - 23:30

بعد از مذاکره با یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos)، برنده اسکار، برای کارگردانی گاتیک وسترن The Hawkline Monster، کمپانی New Regency جلوتر رفته و تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) در حال مذاکره برای نویسندگی کار است تا با لانتیموس بعد از کار روی فیلم The Favourite مجددا همکاری داشته باشد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

رمان The Hawkline Monster نوشته ریچارد بروتیگن (Richard Brautigan) سال ۱۹۷۴ منتشر شده و داستان دو تفنگچی قهرمان است که توسط دختر ۱۵ ساله‌ای به نام Magic Child استخدام می‌شوند تا هیولایی که در غارهای یخی زیر خانه‌ای که زن جوانی به نام خانم هاکلاین زندگی می‌کند را بکشند و اینجا جایی است که دختر، صاحب خانه و خانه، بیشتر از یک چشم را می‌بینند.

اولین تلاش‌ها برای اقتباس از رمان، بعد از چاپ آن صورت گرفت که هال اشبای (Hal Ashby) می‌خواست آن را با بازی جک نیکلسون (Jack Nicholson)، جف بریجز (Jeff Bridges)، بو بریجز (Beau Bridges)، داستین هافمن (Dustin Hoffman) و هری دین استنتون (Harry Deab Stanton) بسازد اما بعد از رد شدن فیلم‌نامه توسط بروتیگن، و خودداری نویسنده از دادن پیش نویس ثانویه، این پروژه تا مرگ اشبای در سال ۱۹۸۸ خوابید. تلاش ثانویه بعد از پیوستن تیم برتون (Tim Burton) برای کارگردانی و بازی کلینت ایستوود (Clint Eastwood) و نیکلسون صورت گرفت اما دوباره شکست خورد.

کمپانی New Regency که دو سال گذشته با فیلم برنده اسکار Bohemian Rhapsody و فیلم نامزد گلدن گلوب Little Women و درام علمی تخیلی ستایش شده Ad Astra و فیلم مهیج روان شناختی The Lighthouse  به موفقیت دست یافته، حق ساخت رمان بروتیگن را در ماه ژوئن بدست آرود.

این فیلم را روی لی (Roy Lee)، اندرو تراپانی (Andrew Trapani)، و استیون اسکنیدر (Steven Schneider) بطور مشترک با لانتیموس، اد گونی (Ed Guiney) و اندرو لو (Andrew Lowe) از Element Pictures تولید می‌کنند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.