اولین پوستر فیلم The Old Guard منتشر شد

21 May 2020 - 13:00

Netflix اولین پوستر کامل فیلم The Old Guard با بازی شارلیز ترون (Charlize Theron) که اقتباسی از کامیک‌هایی به قلم گرگ روکا (Greg Rucka) است را منتشر کرد. اولین تریلر این فیلم امروز منتشر خواهد شد و همچنین تأیید شده است که این فیلم در روز ۱۰ ژوئیه در این سرویس استریمی پخش خواهد شد. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

بر اساس مجموعه کتاب‌های مصوری به همین نام به قلم گرگ روکا و طراحی لئوناردو فرناندز (Leandro Fernandez)، فیلم The Old Guard داستان گروه کوچی از سربازان را که توسط زنی بانام آندروماکی از سیتیا یا اندی رهبری می‌شوند و به طرز غیرقابل توضیحی نامیرا هستند و در طی عصرها به‌عنوان مزدور فعالیت کرده‌اند را تعریف می‌کند. اما در قرن ۲۱، قدرت نامیرایی آن‌ها مدت‌هاست که از بین رفته و آن‌ها با متوجه شدن از وجود یک نامیرای دیگر شگفت‌زده می‌شوند. این فرد زن سیاه‌پوستی است که در نیروی دریایی خدمت می‌کند و درعین‌حال عضو سازمان شروری است که فعالیت‌های فناناپذیری آن‌ها را توسط دوربین ضبط می‌کنند.

ستارگان این فیلم اقتباسی را برنده‌ی اسکار شارلیز ترون از فیلم‌های Monster و Mad Max: Fury Road در نقش آندروماکی از سیتیا و چویتل اجیوفور (Chiwetel Ejiofor) از فیلم‌های ۱۲ Years a Slave و Doctor Strange در نقش کاپلی به همراه مروان کنزاری (Marwan Kenzari) از فیلم Aladdin در نقش یوسف الکیسانی، کیکی لین (Kiki Layne) از فیلم If Beale Street Could Talk در نقش نیلز فریمن، ماتیاس شوئنارتز (Matthias Schoenaerts) از فیلم Red Sparrow در نقش سباستین ل لیور، لوکا مارینلی (Luca Marinelli) از سریال درام Trust محصول ۲۰۱۸ در نقش نیکولو دی جنوا، هری ملینگ (Harry Melling) از فیلم The Ballad Of Buster Scruggs در نقش مریک و ورونیکا انجو (Veronica Ngo) از فیلم Bright تشکیل می‌دهند.

The Old Guard توسط جینا پرینس-بلایتوود (Gina Prince-Blythewood) از فیلم Beyond the Lights کارگردانی می‌شود. فیلم‌نامه‌ی این فیلم را خالق داستان‌های مصور آن یعنی گرگ روکا در حالی اولین تجربه‌ی فیلم‌نامه‌نویسی خود را رقم می‌زند انجام داده است. دیوید الیسون (David Ellison)، دانا گولدبرگ (Dana Goldberg) و دان گرینجر (Don Granger) از کمپانی Skydance تهیه‌کنندگان این عنوان هستند. مارک ایوانز (Marc Evans)، ترون و مدیران کمپانی فیلم‌سازی‌اش بانام Denver and Delilah یعنی بث کونو (Beth Kono) و ای‌جی دی‌ال‌اکس (AJ Dlx) دیگر تهیه‌کنندگان آن هستند. استن ولادکوسکی (Stan Wlodkowski) و روکا تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را بر عهده دارند.

این فیلم در روز جمعه ۱۰ ژوئیه (۲۰ تیر) بر روی سرویس استریمی نتفلیکس در دسترس خواهد بود.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.