ایسای مورالس جایگزین نیک هولت در مأموریت غیرممکن شد

22 May 2020 - 00:00

ایسای مورالس (Esai Morales) جایگزین نیکولاس هولت (Nicholas Hoult) که پیش‌تر در اوایل سال جاری برای ایفای نقش شرور اصلی فیلم Mission: Impossible 7 انتخاب‌شده بود، شده است. انتظار می‌رود تولید این فیلم از اواخر تابستان یا اوایل پاییز آغاز شود. در ادامه‌ی خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم‌برداری این تولید مشترک کمپانی‌های Paramount و Skydance به کارگردانی کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) در ایتالیا با شیوع ویروس کرونا در جهان متوقف‌شده بود. علت کناره‌گیری هولت ایجاد تداخل در برنامه‌های او به دلیل تأخیر به وجود آمده اعلام‌شده است. این مسئله که قرارداد یک ستاره برای ایفای نقش در یک فیلم در تداخل با قرارداد او برای ایفای نقش در فیلمی دیگر باشد برای چندین بازیگر بااستعداد دیگر نیز رخ‌داده است زیرا به هنگام انعقاد قرارداد کسی تصور به وجود آمدن مشکلات کنونی توسط این بحران جهانی را نکرده بود.

در پی موفقیت‌های تجاری و جلب نظر منتقدان، کریستوفر مک‌کوری (Christopher McQuarrie) نویسنده و کارگردان دو قسمت قبلی قرارداد تازه‌ای را با کمپانی پارامونت برای نویسندگی و کارگردانی دو قسمت بعدی به امضا رساند. کمپانی Skydance Media که از قسمت چهارم یعنی Ghost Protocol به این مجموعه اضافه‌شده است، برای تهیه‌ی این فیلم و قسمت بعدی آن بازخواهد گشت.

این فیلم که در آن تام کروز (Tom Cruise) برای ایفای نقش جاسوس خود یعنی ایثن هانت بازخواهد گشت قرار بود تا در ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) اکران شود ولی این کار باوجود کووید-۱۹ مأموریتی غیرممکن به نظر می‌رسید. حال قرار است تا این فیلم در ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۸ آبان ۱۴۰۰) اکران شود. تمام فرانچایز ۶ فیلمی مأموریت غیرممکن فروشی ۳/۵۷ میلیارد دلاری را برای کمپانی پارامونت به ارمغان آورده است.

ونسا کربی (Vanessa Kirby)، هیلی اتول (Hayley Atwell)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، سایمون پگ (Simon Pegg)، وینگ ریمز (Ving Rhames) و هنری چرنی (Henry Czerny) به همراه شی ویگام (Shea Whigham) و پام کلمنتیف (Pom Klementieff) دیگر ستارگان این عنوان را تشکیل می‌دهند.

مورالس به‌تازگی فیلم‌برداری سریال درام How To Get Away With Murder را به‌پایان رسانده بود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.