شبکه فاکس سریال Prodigal Son را برای فصل دوم تمدید کرد

23 May 2020 - 21:00

شبکه فاکس سریال مهیج جنایی Prodigal Son را برای فصل دوم تمدید کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این شبکه احتمالا فصل دوم را با بازی مایکل شین (Michael Sheen) و تام پاین (Tom Payne) پخش می‌کند که در وسط فصل اول قرار دارد و تولیدش بدلیل شیوع بیماری کرونا متوقف گردیده است. تمدید سریال بعد از اعلام برنامه پائیزه شبکه در هفته گذشته اعلام شد و سریال‌های The Resident و Last Man Standing نیز اوایل این هفته تمدید شدند.

سریال Prodigal Son که دومین فصل از سریال نوشته شده بعد از ۹-۱-۱: Lone Star است و داستان مالکولم برایت پسر جراحی است که نقشش را شین بازی کرده که در بچگی مسئول دستگیری پدرش توسط پلیس بود. او ده سالی پدرش را بعد از پیوستن به Quantico ندیده است. او که قبلا مامور FBI بوده و اخراج شده و حالا در اداره پلیس نیویورک مشاوره می‌دهد. برایت مجبور است با پدرش بعد از اینکه قاتل سریالی از روش کشتن ویتلی استفاده کرده، روبرو شود. او با پدرش برای استفاده از بینش ویتلی برای کمک به پلیس برای حل جنایت‌های وحشتناک و مبارزه با شیاطین درونی‌اش ارتباط می‌گیرد.

فصل اول سریال با بازی بلامی یانگ (Bellamy Young)، لو دایموند فیلیپس (Lou Dimond Phillips)، هالستون سیج (Halston Sage)، آرورا پرینو (Aurora Perrineau) و فرانک هارتس (Frank Harts) به کشف راز دختر در جعبه در قسمت آخر به کمک خواهرش با بازی سیج، ختم می‌شود. کریس فداک (Chris Fedak) و سم اسکلاور (Sam Sklaver) سازندگان و شورانرهای سریال به تمدید سریال بسیار امیدوار هستند و گفتند با انتخاب سریال برای فصل بعد، دنیا را بیشتر از چشم جسیکا، جیل و ایسنلی خواهند دید.

اسکلاور اظهار داشته: هرکسی که در زندگی مارتین است، ایده اصلی این سریال این است که اگر پدرتان قاتل سریالی باشد چکار می‌کنید اما من بیشتر این ایده برام جذاب است که اگر شوهرتان قاتل سریالی باشد چکار می‌کنید. بنابراین، فکر می‌کنم مشکلی با بلامی، هالستون و تام و این خانواده ویتلی نداریم و می‌توانیم روی ابعاد زیادی از آن‌ها تمرکز کنیم و می‌دانیم که بازیگران ما می‌توانند طوری پیش روند که هیچ مشکلی نداشته باشیم.

این دو از حضور بازیگران مهمان در نقش تبهکار گفتند که در فصل اول مانند درموت مالرنی دیده شدند.

فداک گفت:

ما عاشق آوردن بازیگران و جستجوی این شخصیت‌ها هستیم. داشتن بازیگران بزرگ برای بازی در این دنیای ناراحت کننده، چیزی است که این سریال را جالب می‌کند.

برلنتی پروداکشنز این سریال را بطور مشترک با وارنر بروز تلویژن و Fox Entertainment ساخته است. کریس فداک و سم اسکلاور این سریال را خلق کرده و تهیه کنندگان اجرایی، شورانر و نویسندگان سریال هستند. گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، سارا اسکتچر (Sarah Schechter) و آدام کین (Adam Kane) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

لی تالند کریگر (Lee Toland Krieger) کارگردان و تهیه کننده اجرایی این پایلوت است.

مایکل تورن (Michael Thorn) مدیر بخش سرگرمی فاکس گفته:

از زمانی که Prodigal Son پخش شد، طرفداران عاشق بازی تام پاین و مایکل شین و روابط خانوادگی منحصر به فرد در تلویزیون شدند.

علاوه بر اینها، شخصیت‌های بلامی یانگ، لو دایموند فیلیپس، هلستون سیج و کل بازیگران آن در فصل اول آن به خوبی به تصویر کشیده شده‌اند. از دوستانمان گرگ برلنتی و سارا اسکتچر و عوامل وارنر بروز تلویژن برای ساخت این سریال ممنونیم و خوشحالم Prodigal Son سال ۲۰۲۰-۲۱ پخش می‌شود.

منبع: ددلان

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.