سریال What We Do In The Shadows برای فصل سوم تمدید شد

23 May 2020 - 22:00

خون‌آشام‌های جزیره Staten برای فصل سوم به سفارش FX در What We Do In The Shadows دیده خواهند شد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

شبکه کابلی FX دستور ساخت فصل سوم سریال را قبل از پخش قسمت پایانی فصل دوم در ۱۰ ژوئن داد. شبکه FX گفته که فصل دوم ۳.۲ میلیون مخاطب در پلتفرم‌های دیجیتالی و خطی مانند FX در Hulu داشته و در ۶ قسمت فصل اول ۲۵ درصد رشد مخاطب داشته است.

این سریال که براساس فیلم جمین کلمنت (Jemaine Clement) و تایکا وایتیتی (Taika Waititi) با بازی مت بری (Matt Berry)، کیوان نوک (Keyvan Novak)، ناتاسیا دمتریو (Natasia Demetriou)، هاروی گیلن (Harvey Guillen) و مارک پروک (Mark Proksch) است.

این سریال داستان زندگی چهار خون‌آشامی است که صدها سال کنار هم در شهر نیویورک زندگی کرده اند.

این سریال را FX Productions تولید کرده و کلمنت، وایتیتی و پل سیمز (Paul Simms) بطور مشترک با اسکات رادین (Scott Rudin)، گارت باسچ (Gareth Basch)، الی بوش (Eli Bush) و استفانی رابینسون (Stefani Robinson) تهیه کرده اند.

این گروه شامل Nandor The Relentless با بازی نواک، جنگجو بزرگ و فاتح از امپراتوری Ottoman، خون آشام انگلیسی، لازلو با بازی بری، کمدی خشن و خوش تیپ و ابله و نادا با بازی دمتریو، عاشق و اغوا کننده عاقل است.

سپس گیلرمو با بازی گیلن، آشنای ناندور، را داریم که چیزی جز خون آشام واقعی مانند استادش، والین رابینسون با بازی پروک، خون آشام با انرژی نمی‌خواهد، او انسان‌ها را می‌خورد اما خونشان را نمی‌مکد.

مارک همیل (Mark Hamill) در فصل دوم در نقش خون آشامی که دنبال لازلو است که به او پول بدهکار است، بازی می‌کند.

نیک گراد (Nick Grad) مدیر بخش سرگرمی FX اظهار داشته:

بسیار خوشحالیم که منتقدین و مخاطبین را در Shadows داریم. تولید کننده‌ها، نویسنده‌ها و بازیگران فوق‌العاده ما یکی از جالب ترین و بهترین کمدی‌های تلویزیونی را می‌سازند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.