همکاری مارتین اسکورسیزی و اپل برای ساخت فیلم Killers of the Flower Moon

28 May 2020 - 18:00

ماجرایی که از چند ماه پیش آغاز شده بود حالا بالاخره به سرانجام رسیده است، چون اپل تامین مالی فیلم Killers of the Flower Moon ساخته مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) و با بازی لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo DiCaprio) را برعهده گرفته است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این فیلم براساس کتابی نوشته دیوید گرن (David Grann) ساخته می‌شود. ابتدا استودیوی ایمپرشن اینترتینمنت ساخت این پروژه را برعهده داشت، اما آن را به پارامونت فروخت. این استودیو به دلیل بودجه زیاد لازم برای تولید فیلم که حداقل ۱۸۵ میلیون دلار است از ساخت آن منصرف شد.

حالا، اپل یک سرویس استریم یعنی اپل تی‌وی پلاس دارد، که می‌تواند از این فرصت برای جذب مخاطبان بیشتر استفاده کند. البته پارامونت همچنان قرار است انتشار فیلم را در سینماها برعهده داشته باشد. پس از اکران فیلم در سینماها، این فیلم در سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس پخش خواهد شد.

صرف نظر از اینکه کدام شرکت هزینه تولید Killers of the Flower Moon را می‌پردازد، ۱۸۵ میلیون دلار مبلغ خیلی زیادی برای یک وسترن است، حتی با اینکه دی‌کاپریو نقش اصلی آن را بازی می‌کند. از جنبه طرفداری قطعا منتظر این فیلم هستم، اما به عنوان یک خبرنگار حوزه فیلم، این تصمیم اقتصادی اشتباهی توسط اپل است، مگر اینکه بخواهد ارتباطش را با استودیوهای بزرگ هالیوودی تقویت کند.

Killers of the Flower Moon یک داستان معمایی درباره سری قتل‌های بومیان اوسیج کانتی در اوایل دهه ۱۹۲۰ پس از کشف ذخایر نفتی در زیر زمین‌های آن‌هاست. این پرونده باعث تاسیس اف‌بی‌آی شد و دوران مهمی را در تاریخ آمریکا رقم زد.

منبع: Collider

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.