مذاکرات هنری کویل برای بازگشت در نقش سوپرمن

28 May 2020 - 18:30

پس از اینکه اعلام شد سرویس استریم HBO Max نسخه اسنایدرکات Justice League «لیگ عدالت» را منتشر خواهد کرد، حالا به نظر می‌آید طرفداران باید هنوز به بازگشت سوپرمن با بازی هنری کویل (Henry Cavill) در فیلم‌های DC امیدوار باشند. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

کویل درحال مذاکره با استودیوی برادران وارنر است تا در نقش شخصیت محبوب سوپرمن برگردد. البته قرار نیست کویل این نقش را در دنباله Man of Steel «مرد پولادین» یا یک فیلم مستقل از سوپرمن بازی کند. در این گزارش آمده کویل ممکن است به چندین روش مختلف البته نه برای یک فیلم مستقل دوباره این نقش را بازی کند، اما قطعا برنامه‌هایی برای حضور مجدد او در نقش قهرمان شنل‌پوش وجود دارد.

او قرار نیست در فیلم‌های Wonder Woman 1984 «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴»، The Suicide Squad «جوخه خودکشی» و The Batman «بتمن» حضور داشته باشد. این باعث می‌شود احتمال حضورش در فیلم‌های Black Adam «بلک آدام» و Aquaman 2 «آکوامن ۲» قوت بگیرد که تولید آن‌ها پس از بازگشایی استودیوها آغاز خواهد شد.

هر دوی این فیلم‌ها مورد مناسبی برای سوپرمن هستند – به خصوص Black Adam، با توجه به اینکه بدل سوپرمن در پایان فیلم Shazam «شزم» دیده شد. هردو همچنین فرصت خوبی برای کویل هستند تا نسخه کلاسیک و بانشاطی از این شخصیت که طرفداران از مدت‌ها پیش دوست داشتند ببینند را ارائه دهد. سه سال از زمانی که کویل برای آخرین بار در فیلم Justice League این نقش را بازی کرده می‌گذرد، اما شور و شوق طرفداران و این بازیگر برای بازگشتش به این نقش بیشتر شده است.

با توجه به اینکه نسخه اسنایدرکات سال آینده در HBO Max پخش خواهد شد، حالا بهترین فرصت برای کویل است تا دوباره به دنیای سینمایی DC برگردد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.