لی ونل سریال دنباله فیلم Upgrade را خواهد ساخت

29 May 2020 - 12:30

لی ونل (Leigh Whannell) در حال ساخت دنباله فیلم علمی تخیلی ترسناک Upgrade «ارتقا» است و قرار نیست یک فیلم به عنوان دنباله آن بسازد، بلکه این پروژه یک سریال تلویزیونی خواهد بود. بخش تلویزیونی بلوم‌هاوس با همکاری NBCUniversal تولید این سریال را برعهده دارد که ونل دوباره کارگردان آن است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این سریال چند سال پس از وقایع فیلم اصلی جریان دارد و دنیای فیلم را با نسخه پیشرفته استم و یک میزبان جدید گسترش می‌دهد – دنیایی را تصور کنید که در آن، دولت تکنولوژی استم را طوری تغییر داده تا به وسیله آن جرم و جنایت را کاهش دهد.

ونل نویسندگی و کارگردانی فیلم موفق محصول ۲۰۱۸ را برعهده داشت که یک پروژه شخصی مهم برای این بازیگر و نویسنده سری Saw «ارّه» و Insidious «توطئه» بود. لوگان مارشال گرین (Logan Marshall-Green) نقش اصلی این فیلم را بازی کرد، مردی که پس از کشته شدن همسرش و فلج شدن خودش طی یک سرقت تصمیم گرفت از عاملان این کار انتقام بگیرد. اما وقتی یک میلیاردر به او سیستمی به نام استم پیشنهاد کرد که نه تنها به او اجازه می‌داد راه برود بلکه او را به یک انسان ابرقدرت تبدیل می‌کرد، عاملان قتل همسرش را یکی یکی کشت.

هنوز مشخص نیست کدام شبکه برای پخش این سریال انتخاب می‌شود، اما NBCUniversal صاحب شبکه‌های NBC، USA و Syfy و سرویس استریم تازه تاسیس Peacock است.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.