سریال It’s Always Sunny in Philadelphia برای فصل پانزدهم تمدید شد

29 May 2020 - 14:00

سریال Always Sunny In Philadelphia برای فصل پانزدهم تمدید شده و قرار است سال ۲۰۲۱ روی شبکه FX برود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

سریال It’s Always Sunny که فصل ۱۴ آن پخش می‌شود همانند The Adventures of Ozzie و Harriet کمدی لایو اکشنی است که مدت طولانی پخش می‌شود. حالا این سریال نیم ساعته جایگاهش را در FX تثبیت کرده است.

این خبر را راب مک‌النی (Rob McElhenney) سازنده، تهیه کننده اجرایی و بازیگر سریال اعلام کرد که نوشتن فیلم نامه فصل ۱۵ آغاز شده است. او در ماه ژانویه در تور مطبوعاتی TCA گفت: ما به کارمان ادامه می‌دهیم اگر مردم علاقه به تماشای آن داشته باشند.

جان لندگرف (John Landgraf) مدیر FX نیز در ماه ژانویه به سایت خبری ددلاین گفته بود که این شبکه در حال مذاکره و رایزنی با مک‌النی، گلن هوارتن (Glenn Howerton) و چارلی دی (Charlie Day) درباره فصل بعدی سریال است.

سریال It’s Always Sunny اولین کمدی موفق FX بود. سال گذشته، لندگرف این سریال را اولین سیت کام موفق این شبکه نامید.

این سریال به نویسندگی و تهیه کنندگی مک‌النی، هوارتن و دی، بازیگرانی همچون کتلین اولسون (Kaitlin Olson) و دنی دوویتو (Danny DeVito) را در اختیار دارد. این کمدی الان از FXX پخش می‌شود و توسط FX Productions, 3Arts Entertainment و RCG Entertainment تولید می‌گردد. فصل چهاردهم سریال که از سپتامبر تا نوامبر ۲۰۱۹ پخش شده، درباره گنگی است که با مهمانان خانه Airbub سر و کار دارند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.