منی جاکینتو به مینی سریال Nice Perfect Strangers پیوست

29 May 2020 - 14:30

منی جاکینتو (Manny Jacinto) بازیگر سریال The Good Place نقش مقابل نیکول کیدمن (Nicole Kidman) و ملیسا مک‌کارتی (Melissa McCarthy) را در مینی سریال Nine Perfect Strangers شبکه Hulu بازی می‌کند که براساس جدیدترین کتاب لین موریارتی (Liane Moriarty) کاری از دیوید ای کلی (David E. Kelley)، و Made Up Stories برونا پاپاندریا (Bruna Papandrea) و Blossom Films کیدمن است که همگی سازندگان اقتباس Big Little Lies شبکه HBO هستند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کلی، جان هنری باترورث (John Henry Butterworth) و سامانتا استروس (Samantha Strauss) نویسندگان و کلی و باترورث شورانرهای آن هستند. سریال Nine Perfect Strangers اقامتگاه سلامت و رفاه را نشان می‌دهد که به نه ساکن شهر پرآشوب که سعی دارند شیوه زندگی بهتری داشته باشند، وعده بهبود و تغییر شکل می‌دهد. ماشا با بازی کیدمن، زنی که ماموریتش بهبود ذهن‌ و جسم‌های خسته است، مشاهده گر روند ده روزه بهبود آن‌هاست.

جاکینتو نقش یائو، مردی با فاز نوپرستی را بازی می‌کند. او بعد از اینکه مرگ و زندگی اش در دستان ماشا قرار می‌گیرد، او را دست راست خود در Tranquillum، پناهگاه رفاه اجتماعی با تمرین‌های غیر معمول، می‌بیند. او به آموزش‌ها و تکنیک‌های خود بهبودی ماشا وفادار بوده و تحت کنترل اوست.

پاپاندرا، استیو هاتنسکای (Steve Hutensky) و کیسی هاور (Casey Haver) تهیه کنندگان اجرایی Made Up Stories به همراه کیدمن و پر ساری (Per Saari) از Blossom Films و موریارتی، کلی و باترورث هستند. مک‌کارتی نیز تهیه کننده اجرایی کار است. این سریال قرار بوده از سال ۲۰۲۱ روی شبکه Hulu برود.

جاکینتو برای بازی در نقش جیسون مندوزا در سریال The Good Place شبکه NBC شناخته شده که چهار فصل از آن پخش شد. او به زودی در Top Gun دیده می‌شود که ۲۳ دسامبر اکران می‌شود و در سریال Brand New Cherry Flavor نتفلیکس بازی کرده است.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.