پال فیگ کارگردان فیلم اقتباسی The School for Good and Evil شد

31 May 2020 - 09:00

پال فیگ (Paul Feig) قراردادی برای کارگردانی فیلم اقتباسی The School For Good And Evil نتفلیکس براساس رمان پر فروش نیویورک تایمز، نوشته سومن چینانی (Soman Chainani) و اولین سری از مجموعه The School for Good and Evil امضا کرده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

دیوید ماگی (David Magee) و لورا سالان (Laura Solon) فیلم نامه ای را اقتباس می‌کنند که درباره دو دوست صمیمی، صوفی و آگاتا است که کشف می کنند میراث‌های قصه پریان کجا به مدرسه می‌روند: مدرسه ای برای خوب و بد، جایی است که پسر و دخترهای عادی آموزش می‌بینند تا قهرمانان و تبهکاران قصه پریان شوند.

صوفی با آرزوهای پرنسسی‌اش می‌داند برای مدرسه خوب‌ها انتخاب می شود و به دانش‌آموزانی مثل سندرلا و سفید برفی می‌پیوندد. با اینحال، آگاتا با گربه شرور و زیبایی ترسناکش، بهترین گزینه برای تبهکاران در مدرسه بدهاست. خیلی زود سرنوشت این دخترها عوض می‌شود و صوفی راهی مدرسه بدها و آگاتا راهی مدرسه خوب‌ها می‌شود. اما شاید این اشتباه عمدی برای پی بردن به هویت واقعی این دو باشد.

دوستی این دو دختر در این داستان مهیج و کمدی مورد آزمایش قرار می‌گیرد، جایی که تنها راه نجات از قصه پریان، زندگی کردن در آن است.

جو راث (Joe Roth)، جفری کرسچنبوم (Jeffrey Kirschenbaum)، جین استارتز (Jane Staftz) و فایگی و لورا فیچر (Laura Fischer) این پروژه را به همراه زک راث (Zack Roth)، پاتریشیا ریگن (Patricia Riggen) و چینانی تولید می‌کنند.

مجموعه کتب چینانی بیش از ۲.۵ میلیون نسخه‌اش در ۶ قاره فروخته شده و کتاب آخر، The School of Good and Evil: One True King دوم ژوئن اکران می‌شود.

چینانی گفته:

اینکه یکی از کارگردانان مورد علاقه ات کتابت را برای نتفلیکس به فیلم تبدیل کند، مایه افتخار و یک رویاست. پال فیگ، فیلمساز باهوش و استاد سبک و بهترین گزینه برای پیچیدگی‌های The School For Good & Evil است. شک ندارم او بهترین کلاسیک واقعی قصه پریان را می‌سازد.

فیگ نیز گفته:

از ساخت فیلم چنین دنیای فوق‌العاده، خنده دار و قدرتمندی که سومن در کتابهایش خلق کرده، بسیار هیجان زده هستم. حس قورباغه‌ای را دارم که تبدیل به یک شاهزاده شده است.

فیگ تهیه کننده اجرایی سریال Love Life شبکه HBO Max با بازی آنا کندریک (Anna Kendrick) است.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.