شبکه استارز سفارش ساخت فصل جدید سریال Step Up را داد

31 May 2020 - 09:30

شبکه استارز سریال درام Step Up را بعد از کنسل شدن توسط YouTube پخش می کند. این شبکه کابلی سفارش ساخت فصل جدید ۱۰ قسمتی از سریال را به تهیه کننده اجرایی اش، هالی سورنسن (Holly Sorensen) و لاینزگیت تلویژن داده است. این سریال درباره شخصیت‌های محبوبی از فصل‌های قبلی است، درحالیکه دامنه داستان و داستان گویی اش را بسط می‌دهد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کریستینا داویس (Christina Davis) مدیر برنامه ریزی استارز اظهار داشته:

هالی و تیمش سریال جدید و پویایی از فرنچایز Step Up ساختند که به خوبی داستانش را به مخاطبین جهانی عرضه کرد. این سریال با بازیگران چند ملیتی و با استعداد خود، سریال را به جای خوبی می‌کشاند.

این سریال که از فرنچایز Set Up با فروش ۶۰۰ میلیون دلاری‌اش در باکس‌آفیس جهانی الهام گرفته، درباره سیج اودام، موسس افسانه‌ای هنرستان High Water Performing Arts School و کالت، شریک او در High Water است. فصل جدید درباره سیج، کالت و ارتباط به چالش کشیده آن‌ها در مواجه با اتهامات جنایی، مالی و دشمنان سیاسی شان است که می‌خواهند سیج و High Water را از بین ببرند.

تریشیا هلفر (Tricia Helfer) این فصل در نقش ارین به همراه نویو (Ne-Yo) و نایا ریورا (Naya Rivera) در سریال حضور دارند و بازیگرانی همچون پتریس جونز (Petrice Jones) در نقش تال، فیزان لاو (Faizon Love) در نقش عمو ال، مارکوس میچل (Marcus Mitchell) در نقش داندر، جید چینووث (Jade Chynoweth) در نقش اودالی، کارلیتو الیورو (Carlito Olivero)در نقش داویس، ترنس گرین (Terrence Green) در نقش ریگو، اریک گریسی (Eric Graise) در نقش کینگ و کندرا اویسانیا (Kendra Oyesanya) در نقش پاپی به سریال بازگشته‌اند.

کوین بگز (Kevin Beggs)، مدیر گروه لاینزگیت تلویژن نیز گفته:

جدیدترین سری Step Up نه تنها بازسازی کل فرنچایز است بلکه مملوء از انرژی بالا و عشق و رقص های الکتریکی است و ما از دور هم جمع شدن بازیگران و تیم سازنده برای ساخت فصل دیگری از سریال، بسیار هیجان زده‌ایم. این همکاری توانایی ما برای کار کردن موفق و تجارت برای تامین محتوای مطلوب برای استارز را ارتقا می بخشد.

علاوه بر سورنسن، آدام شنکمن (Adam Shankman) و جنیفر جیگات (Jennifer Gibgot) تهیه کنندگان اجرایی کار هستند.

چانینگ تاتوم (Channing Tatum) و جنا دوان (Jenna Dewan) که هر دو بازیگران فرنچایز اصلی بودند، تهیه کنندگان آن برای کمپانی تولید Free Association هستند.

اریک فیگ (Eric Feig)، تهیه کننده تمامی فیلم ها و سازنده این فرنچایز، این سریال را نیز برای Picturestart تولید می‌کند. بیل بروان (Bill Brownl) نیز تهیه کننده اجرایی کار است.

این سریال الهام گرفته از فرنچایزهای Set Up, Step Up 2: The Streets, Step Up: 3D, Step Up: Revolution و Step Up: All In است. این سریال از موزیک و ویدئو Step Up Dubai, All In در تم پارک دبی الهام گرفته است. دو فصل اول سریال روی Starz App و On Demand موجود هستند.

منبع: ددلاین

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.