ریدلی اسکات هنوز قصد دارد پیش‌ درآمدهایی برای Alien بسازد

4 June 2020 - 21:00

ریدلی اسکات (Ridley Scott) پس از اینکه بیش از سه دهه سکان هدایت فرنچایز Alien «بیگانه» را برعهده نداشت، در سال ۲۰۱۲ با پیش‌درآمد Prometheus «پرومتئوس» به دنیای Alien بازگشت و سال ۲۰۱۷ با Alien: Covenant «بیگانه: کاوننت» داستان را به فرنچایز اصلی نزدیک‌تر کرد، که هردو فیلم توسط طرفداران با استقبال خوبی روبرو نشدند. حالا به نظر می‌رسد اسکات قصد دارد یک پیش‌درآمد دیگر برای این فرنچایز بسازد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

اسکات گفته هنوز در حال بررسی مسیرهای جدیدی است تا داستان قبل از اتفاقات فیلم اصلی محصول ۱۹۷۹ را بازگو کند. او در این باره گفته:

چیزی که من همیشه موقع ساخت فیلم اول به آن فکر می‌کردم، این بود که چرا باید موجودی مثل این ساخته شود و چرا در چیزی که گویا یک سفینه جنگی بود سفر می‌کرد که حامل باری از این تخم‌ها بود؟ هدف از ساخت این وسیله نقلیه و وجود این تخم‌ها چه بود؟

اگرچه این لزوما در تضاد با اظهارات قبلی او درباره دنباله Covenant نیست که گفته بود به اکتشاف خطرات هوش مصنوعی ادامه خواهد داد و شکاف بین فیلم اصلی و سری پیش‌درآمد را از بین می‌برد، اما به نظر می‌رسد او قصد دارد این برنامه‌ریزی را در آینده تغییر دهد.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.