سریال جاسوسی The Capture برای فصل دوم تمدید شد

4 June 2020 - 23:00

پیش از آغاز پخش سریال The Capture در آمریکا، شبکه بی‌بی‌سی این سریال درام جاسوسی را برای فصل دوم که شامل ۶ اپیزود است تمدید کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این تمدید هشت ماه پس از آغاز پخش موفقیت‌آمیز این سریال در انگلستان انجام گرفته، جایی که با استقبال خوب منتقدان و مخاطبان روبرو شد. فصل اول این سریال قرار است ۱۵ ژوئیه در آمریکا پخش شود. پیرس ونگر ناظر بخش درام شبکه بی‌بی‌سی در این باره گفته:

بی‌بی‌سی به شدت از عملکرد The Capture که سال گذشته مخاطبان زیادی را به خودش جذب کرد راضی است. تعداد مخاطبان این سریال از اپیزود سوم به بعد هر هفته افزایش یافت که هر سریالی موفق به این کار نمی‌شود.

The Capture یک سریال جاسوسی مهیج است که نگاهی به دنیای آشفته اخبار جعلی و قابلیت‌های سرویس‌های اطلاعاتی دارد. وقتی محکومیت سرباز شاون امری به جرم قتل در افغانستان به دلیل شواهد ویدیویی ناقص لغو می‌شود، او به عنوان یک مرد آزاد همراه با دختر جوانش به زندگی برمی‌گردد. اما وقتی فیلم یک دوربین مداربسته از شبی در لندن منتشر می‌شود، زندگی شاون دگرگون می‌شود و او باید دوباره برای آزادی خودش بجنگد. کارآگاه ریچل کری برای تحقیق درباره پرونده شاون انتخاب می‌شود، اما به سرعت متوجه می‌شود که گاهی درک حقیقت به دیدگاه هر فرد بستگی دارد.

هالیدی گرینگر (Holliday Grainger)، کالوم ترنر (Callum Turner)، ران پرلمن (Ron Perlman)، فامکه جانسن (Famke Janssen)، بن مایلز (Ben Miles)، لارا هادوک (Laura Haddock)، لیا ویلیامز (Lia Williams)، سوفیا براون (Sophia Brown) و پال ریتر (Paul Ritter) بازیگران اصلی این سریال هستند.

منبع: Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.