کارگردان Chernobyl برای کارگردانی پایلوت The Last of Us انتخاب شد

9 June 2020 - 13:30

یوهان رنک (Johan Renck) فیلمساز برنده جایزه امی در سریال مورد انتظار The Last of Us «آخرین بازمانده از ما» دوباره با کریگ میزین (Craig Mazin) سازنده سریال محبوب Chernobyl «چرنوبیل» همکاری خواهد کرد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

رنک تایید کرد به عنوان تهیه‌کننده اجرایی به این سریال لایو اکشن اقتباسی پیوسته و همچنین کارگردانی اپیزود پایلوت این سریال را برعهده خواهد داشت. او در این باره گفته:

من تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی اپیزود پایلوت سریال The Last of Us رو برعهده دارم. من و کریگ با هم همکاری می‌کنیم و این کار رو ادامه خواهیم داد، چون از همکاری با همدیگه خوشمون میاد.

وقتی درباره تفاوت اقتباس از روی شخصیت‌های موجود نسبت به شخصیت‌های تاریخی سوال شد، او پاسخ داد:

مثلا The Last of Us رو با کریگ داریم، که در اون یک شخصیت بازی ویدیویی همیشه در ذهن کسانی هست که اون بازی رو انجام دادن. گیمرها حتی میدونن اون چه شکلیه، چطور حرف میزنه، چه کارهایی میکنه و کلا چطور شخصیتی هست.

رنک در ادامه گفته است:

من، کریگ و نیل دراکمن که بازی رو ساخته، هر هفته درباره The Last of Us با هم تماس داریم و درباره رویکردهای مختلف و چگونگی پیشبرد اونا صحبت می‌کنیم. اینکه چطور یک شخصیت از بازی ویدیویی کاملا با شخصیتی از یک کتاب تفاوت داره. اما سروکار داشتن با چنین شخصیتی از انسان واقعی سخت‌تره.

منبع:‌ Comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.