لی کرانین سری جدید Evil Dead را می‌سازد

10 June 2020 - 11:00

بعد از گذشت تقریبا یک سال از اینکه تایید شد سم ریمی (Sam Raimi) سری جدید Evil Dead را می‌سازد، بروس کمپبل (Bruce Capbell) ستاره و تولید کننده این فرنچایز سرانجام اولین جزئیات مربوط به سری جدید را اعلام گرفته و گفته این سری Evil Dead Now نامیده خواهد شد. کمپبل در مصاحبه با مجله Empire اعلام کرده که ریمی کارگردان و نویسنده این سری را انتخاب کرده و او کسی نیست جز لی کرانین (Lee Cronin). در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

ما به تازگی با لی کرانین تلفنی صحبت کردیم و او قرار است نویسنده و کارگردان سری جدید Evil Dead باشد. این سری Evil Dead Now نامیده می‌شود. سم، لی را جایگزین خود کرده که فیلمی مثل The Hole in The Ground را ساخته است. ما به محض اینکه بتوانیم این سری را می‌سازیم.
طبق گفته کمپبل این سری همانند ریبوت سال ۲۰۱۳ مستقل است و ارتباطی با فیلم‌های قبلی‌اش نخواهد داشت.

از اینجا به بعد آن‌ها باید روی پای خود بایستند که خیلی هم خوب است. شما می‌توانید قهرمانان مختلفی داشته باشید و این کمی پویا و محرک است و قصدمان حفظ این مجموعه است. قهرمانان زن و مرد ما افراد معمولی هستند و این چیزی است که میخواهیم ادامه دهیم.

فرنچایز Evil Dead از سال ۱۹۸۱ شروع شد و سری دومش ۱۹۸۷ و سپس Army of Darkness سال ۱۹۹۳ به نویسندگی و کارگردانی سم ریمی ساخته شد که درباره اش ویلیامز با بازی بروس کمپبل بود.

این سه گانه اصلی تبدیل به بازی ویدئویی، موزیکال و سریال کمدی ترسناکی تحت عنوان Ash vs. Evil Dead شد که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ پخش شد. در سال ۲۰۱۳ سری چهارم این فرنچایز ریبوتی از فیلم ۱۹۸۱ ریمی بود که قهرمان زن داشت.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.