اخراج هارتلی سایر بخاطر پست‌های توهین‌آمیزش در فضای مجازی از سریال فلش

10 June 2020 - 11:30

گویا تیم فلش با بازگشت فصل هفتم سریال، یکی از اعضای خود را از دست می‌دهد. طبق گزارش صورت گرفته از سوی پایگاه خبری هالیوود ریپورتر، هارتلی سایر (Hartley Sawyer) بخاطر پست‌های جنجالی و توهین‌آمیز سال گذشته‌اش از این پروژه اخراج شده است. سایر از فصل چهار به بعد سریال نقش رالف دیبنی یا Enlongated را بازی کرده است. به گفته سایت خبری هالیوود ریپورتر اظهارات سایر به قبل از پیوستن او به سریال فلش در سال ۲۰۱۴ بر می‌گردد. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

هالیوود ریپورتر چند تا از توییترهای سایر را به اشتراک گذاشته که یکی از آن‌ها به سال ۲۰۱۲ برمی‌گردد که او نوشته بوده: تنها چیزی که باعث می‌شود توییترهای نژادپرستانه بزارم این است که ال شارپتون هیچوقت از من راضی نمی‌شود. او در سال ۲۰۱۴ نیز نوشته: امروز هنگام تست توانستم کلی حال کنم. چندین توییتر او توهین به زنان را نشان داده است.

تولید کننده سریال فلش در بیانیه‌ای اظهار داشته:

هارتلی سایر به فصل هفت فلش برنمی‌گردد. با توجه به پست‌های این بازیگر در فضای مجازی، نمی‌توانیم توهین‌های او را درباره نژادپرستی، قومیت گرایی، ملی گرایی، گرایشات جنسیتی تحمل کنیم. چنین اظهاراتی غیر اخلاقی بوده و با ارزش‌ها و سیاست‌های ما که سعی داریم محیط امن و سالمی ایجاد کنیم، مغایرت دارند.

سایر نیز در اکانت اینستاگرام خود بخاطر پست‌هایش معذرت خواهی کرده است. او نوشته:

حرف‌های من، جدا از اینکه صرفا شوخی بودند، آزار دهنده و غیر قابل قبول بوده‌اند. بسیار شرمگینم که آن زمان برای جلب توجه چنین کارهایی کرده‌ام. بسیار از این کار خود پشیمانم. این رفتار پسندیده‌ای نبوده و این‌ها حرفهایی بودند که آن زمان بدون فکر زده‌ام و حالا پشیمانم.

هنوز مشخص نیست آیا شخص دیگری نقش سایر را بازی می‌کند یا نه. نقش رالف دیبنی در فصل ۶ با معرفی سو دیربان پر رنگ شده بود و در کمیک‌ها نیز او و سو ازدواج می‌کنند و راهی ماجراجویی‌هایی می‌شوند. قسمت آخر فصل ۶ داستان جدیدی برای سو و رالف با متهم شدن سو به قتل رقم خورد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.