ایمی شومر قرار است در نفش باربی بازی کند

6 December 2016 - 21:00

چند سالی از اولین بار که کمپانی سونی اعلام کرد که قصد دارد از روی عروسک‌های بسیار محبوب ماتل (Mattel) یک فیلم لایو اکشن بسازد می‌گذرد. بعد از این که در سال ۲۰۰۹ سونی علام کرد که قصد دارد عروسک باربی را به دنیای زنده وارد کند؛ فیلمنامه این اثر مسیر‌های مختلفی را پیدا کرده است. در یک مقطع نویسنده‌ی برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، دیابلو کودی (Diablo Cody)، نویسنده‌ی فیلم‌های Juno «جونو» و Jennifer’s Body «بدن جنیفر»، فیلمنامه‌ی فیلم لایو اکشن باربی را برای بازنویسی در اختیار داشت، ولی بعد از آن هم تعداد زیادی نویسنده‌ی دیگر بر روی کار آمده‌اند. بعد از گذشت هفت سال نیز اطلاعات دقیقی از روند پیشرفت فیلم وجود ندارد. در ادامه‌ی خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارشات قبلی خبر از این می‌دادند که سونی قصد دارد فیلم را در ژوئن سال ۲۰۱۷ اکران کند؛ اما هنوز هیچ خبری از این که چه کسی قرار است فیلم را کارگردانی کند و تیم بازیگری فیلم را تشکیل دهند (مخصوصاً نقش باربی)، منتشر نشده است. حتی معلوم هم نیست که سونی کار فیلمنامه را تمام کرده است؛ اما شایعات خبر از این می‌دهند که سونی بازیگر مناسب برای بازی در نقش باربی را پیدا کرده است.

بنابر گزارشات سایت hollywoodreporter، قرار است ایمی شومر (Amy Schumer) در نقش باربی بازی کند. ایمی شومر سابقه‌ی بازی در دو فیلم Inside Amy Schumer «داخل ایمی شومر» و Trainwreck را نیز دارد. البته باید گفت که این خبر هنوز توسط سونی یا خود شومر تایید نشده است. داستان فیلم از آنجا اغاز می‌شود که در سرزمین باربی‌ها یک نفر با بازی ایمی شومر  متوجه می‌شود که به این جهان تعلق ندارد. بعد از سفر به جهان واقعی شخصیت شومر متوجه می‌شود که تفاوت‌هایش دلیلی برای خجالت کشیدن نیست و چیزی است که باعث خاص بودن او می‌شود.

barbie

در سال‌های گذشته شومر خیلی فعال بوده است. او یک بیوگرافی بسیار قابل تحسین به نام The Girl With the Lower Back Tattoo «دختری با خالکوبی کمر» نوشته است و به عنوان یک کمدین (stand-up comedian) بسیار پرکار بود. اخباری نیز وجود داشت که شومر  به همراه بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار، جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence)، در حال نوشتن یک نمایشنمامه است و به تازگی هم کار نوشتن فیلمنامه‌ی فیلم درام Thank You For Your Service را با همکاری مایلز تلر (Miles Teller) تمام کرده است. بازی در نقش باربی یعنی ، شومر قرار است وارد محیط کمدی خانوادگی شود، محیطی که با آن آشنایی ندارد. البته یک نکته‌ای که باید به آن توجه کنیم این است هنوز کارگردانی برای فیلم مشخص نشده است.

مشکل خواهد بود که ایمی شومر را در نقش یک شخصیتی که مورد علاقه‌ی کودکان است را تصور کنیم؛ چون فعالیت‌های شومر به عنوان یک کمدین و بازیگر فضایی عامیانه و لفظی رکیک و مبتذل دارند. بازی در نقش باربی برای چالشی بسیار سخت برای شومر خواهد بود و حتماً قبل از اکران فیلم، مخافلت‌های زیادی نسبت به انتخاب او به عنوان بازیگر شخصیت باربی صورت خواهد گرفت.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.