کارین کاسوما از فیلم جدید دارکولا می‌گوید

10 June 2020 - 12:00

درحالی که بلوم هاوس پروداکشنز و یونیورسال پیکچرز به ساخت پروژه‌های جدید بر مبنای هیولاهای کلاسیک برجسته ادامه می‌دهند، خیلی‌ها منتظرند ببینند آن‌ها چگونه شخصیت‌های ترسناکی همچون دراکولا و فرنکنستین را با توجه به موفقیت انتقادی و تجاری The Invisible Man می‌سازند. حالا کارین کاسوما (Karyn Kusama) کارگردان فیلم Destroyer سرانجام درباره فیلم اقتباسی جدیدش Dracula گفته و جزئیات مختصری از داستانی که که تاکنون بیش از ۲۰۰ فیلم از آن ساخته شده. ارائه داده است. او گفته که فیلم او به رمان ترسناک دراکولا وفادار است و ابعاد جدیدی از این خون‌آشام افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد که در فیلم‌های اقتباسی قبل دیده نشده است. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

کاسوما اظهار داشته:

این اقتباس کاملا وفاداری به رمان برم استوکر (Bram Stoker) است. فکر می‌کنم چیزی که زیاد در اقتباس‌های قبلی دراکولا شاهدش بودیم، ایده چند صدایی بود. در اصل، این کتاب پر از دیدگاه‌های متفاوت است و به یکی از آن‌ها دسترسی نداشته و مابقی قابل دسترسی هستند که خود دراکولا است. بنابراین، می‌توانم بگویم که این اقتباسی از دراکولا خواهد بود که شاید آن قهرنان رومانتیک قبلی را در آن نبینیم.

این فیلم براساس رمان ترسناک دراکولا نوشته برم استوکر چاپ سال ۱۸۹۷ است و کارین کاسوما آن را با فیلم نامه‌ای از مت منفدی (Matt Manfedi) و فیل هی (Phil Hay) کارگردانی می‌کند. این فیلم بودجه متوسطی مانند The Invisible Man داشته و بلوم‌هاوس امیدوار است داستان جدیدی از شاهزاده تاریکی را رقم بزند.

کاسوما با ژانر وحشت آشنایی کامل داشته و کمدی مهیج Jennifer’s Body را کارگردانی کرده و کارگردان قسمت‌هایی از سریال The Outsider بوده که براساس رمان استفن کینگ به همین نام است.

یونیورسال پیکچرز در تلاش است تا دنیای خود را با هیولاهای مشترکش خلق کند؛ پروژه رویایی که بازیگرانی همچون جانی دپ (Johnny Depp)، آنجلینا جولی (Angelina Jolie) و خاویر باردم (Javier Bardem) در آم نقش داشته‌اند. فیلم The Mummy با بازی تام کروز (Tom Cruise) توانست ۴۰۹ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد و سپس Dark Universe را ساخت.

به همین دلیل این استودیو از این ایده صرفنظر کرد و روی شخصیت‌های فیلم هایی که داستان‌ خوب با فیلم ساز قوی داشتند، تمرکز کرد. نتیجه این استراتژی The Invisible Man با بازی الیزابت موس (Elizabeth Moss) و الیور جکسون کوهن (Oliver Cohen) بود که نمرات مثبتی دریافت کرد و ۵۷ میلیون دلار با وجود بودجه ۷ میلیون دلاری‌اش فروخت.

فیلم جدید دراکولا بخشی از لیست مد نظر پروژه‌های هیولایی یونیورسال مانند Dark Army ساخته پل فیگ(Paul Feig) و Renfield ساخته دکستر فلچر (Dexter Fletcher) و Invisible Woman ساخته الیزابت بنکس (Elizabeth Banks) و Monster Mash ساخته مت استوکی (Matt Stawki) و فیلم هیولایی بدون عنوان جیمز وان (James Wan) و Wolfman با بازی رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) است.

طبق گزارشات صورت گرفته، امی پاسکال (Amy Pascal) علاقمند به بازگشت به ریبوت The Bride of Frankenstein است و جان کرازینسکی (John Krasinki) نیز دوست دارد در اقتباس‌های هیولاهای یونیورسال نقش داشته باشد.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.