تریلر فیلم The Mummy منتشر شد| اکشن و هیجان انگیز

6 December 2016 - 18:12

هر سال، وقتی فیلم‌های تابستانی اکران می‌شوند و بسیاری از آن‌ها واکنش‌های منفی دریافت می‌کنند و مخاطبان سینما ترجیح می‌دهند در خانه بمانند و منتقدان نیز مقاله‌هایی با طرح این پرسش که آیا سینما مرده است را مطرح می‌کنند، برخی در پاسخ به این واکنش‌ها می‌گویند که “آیا امسال هم تام کروز ستاره‌ی یکی از فیلم‌های اکشن است؟”

با توجه به این پرسش، برای بسیاری از افراد هنوز امید وجود دارد؛ زیرا تام کروز همچنان به فعالیت خود در سینما ادامه می‌دهد و اکشن هیجان‌انگیزی را برای طرفداران خود به ارمغان می‌آورد.

سال آینده قرار است ریبوت فیلم The Mummy «مومیایی» اکران شود. به تازگی ناشر و سازنده این فیلم نخستین تریلر فیلم اکشن پرخرج و پرطرفدار The Mummy «مومیایی» را منتشر کرده است. این تریلر، نمایی از فیلم را نشان خواهد داد و شما را وارد یک ماجرای جذاب اکشن می‌کند. نخستین تریلر این فیلم می‌تواند برای طرفداران عناوین اکشن، هیجان‌انگیز و نوید بخش یک فیلم خوب باشد. همچنین تام کروز هم دلیل دیگری برای دوست داشتن فیلم The Mummy «مومیایی» خواهد بود. شما می‌توانید این تریلر را از پایین مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

علاوه بر تام کروز (Tom Cruise)، بازیگرانی همچون سوفیا بوتلا ( Sofia Boutella)، راسل کرو (Russell Crowe)، آنابل والیس (Annabelle Wallis)، جیک جانسون  (Jake Johnson) و کورتنی بی. ونس  (Courtney B. Vance) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. لازم به ذکر است که الکس کورتزمن این فیلم را کارگردانی می‌کند. فیلم The Mummy «مومیایی» قرار است در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۱۹ خرداد ۹۶ در سینماها اکران شود.

منیع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.