تصویر جدیدی از فیلم اقتباسی Monster Hunter منتشر شد

11 June 2020 - 12:00

سونی پیکچرز تصویر جدیدی از فیلم اقتباسی Monster Hunter ساخته پل دابلیو اس اندرسون (Paul W.S. Anderson) منتشر کرده که نگاه دقیقی بر زره شخصیت میلا جووویچ (Milla Jovovich) دارد که ابزار چند کاره از Monster Hunter World به نام Slinger در آن دیده می‌شود. این فیلم اکشن قرار است دوشنبه ۱۴ سپتامبر اکران شود. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

فیلم Monster Hunter درباره رهبر تیم نظامی ملل متحد، آرتمیس، با بازی جووویچ است که به قلمرو دیگری منتقل می‌شود که پر از هیولاست. او در آنجا با هانتر آشنا شده و هر دو سعی دارند جلوی حمله هیولاها به زمین را بگیرند. این فیلم اقتباسی از بازی ویدئویی به همین نام است.

این فیلم میلا جووویچ و تونی جا (Tony Jaa) را در اختیار دارد و ران پرلمن (Ron Perlman)، تی‌آی هریس (T.I. Harris)، دیگو بونتا (Diego Boneta)، میگان گود (Meagan Good)، و جاش هلمن (Josh Helman) دیگر بازیگران آن هستند.

پل دابلیو اس اندرسون نویسنده و کارگردان Monster Hunter است و فیلم را سونی پیکچرز، Constantin Film و Impact Pictures به همراه اندرسون، جرمی بولت (Jeremy Bolt)، رابرت کالزر (Robert Kulzer)، مارتین ماسکوویکز (Martin Moszkowicz)، و دنیس براردی (Dennis Berardi) تولید می‌کند.

مجموعه بازی ویدئویی این فیلم شامل بازی‌های اکشن با بازیگران و دوستاتی است که با هم تلاش می‌کنند حیوانات وحشی و بزرگی را بکشند. اولین سری Monster Hunter چهارده سال قبل در سال ۲۰۰۴ منتشر شد و طرفداران زیادی پیدا کرد و Monster Hunter: World بعد از آن منتشر شد و ۱۰ میلیون نسخه از آن فروش رفت و ۲۰ اوت ۲۰۱۸ بیش از ۴۹ میلیون نسخه از این بازی به فروش رفته است.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.