هم‌بازی شدن پنه لوپه کروز و لویز توسار در On The Fringe

11 June 2020 - 15:30

پنه لوپه کروز (Penelope Cruz) و لویز توسار (Luis Tosar) ستاره های اسپانیایی قرار است در فیلم On The Fringe به کارگردانی دیگو بوتو (Diego Botto) آرژانتینی بازی کنند. در ادامه خبر با سینما فارس همراه باشید.

این فیلم اسپانیولی داستان‌های در هم تنیده شده‌‌ی یک روز را روایت می‌کند مانند زنی (با بازی کروز) که ۲۴ ساعت وقت دارد تا جلوی مصادره شدن خانه‌‌شان توسط بانک را بگیرد. توسار نقش وکیل با احساس و فعال را بازی می‌کند.

کروز این فیلم را به همراه آلوارو لانگوریا (Alvaro Longoria) از Morena Films تولید می‌کند و این همکاری آن‌ها بعد از فیلم Everybody Knows اصغر فرهادی است. Head Gear Films سرمایه گذار کار به همراه کامپتون راس (Compton Ross) و فیل هانت (Phil Hunt) است. Bankside حق فروش فیلم را در بازار مجازی کن به دست آورده است.

بوتو اخیرا در سریال نتفلیکس، White Lines ایفای نقش کرده و به زودی در فیلم Suicide Squad برادران وانر دیده خواهد شد که بخشی از آن امسال در اسپانیا فیلم‌برداری می‌شود. این فیلم ساز با افرادی که از دست دادن مالکیت خانه شان را تجربه کرده‌اند، مصاحبه کرده و در اینباره تحقیق کرده است.

کروز گفته:

فکر می‌کنم جوان فیلم نامه خوبی نوشته باشه و داستان مهمی برای گفتن داشته باشد. من همیشه کارش را در قالب یک بازیگر و نویسنده تحسین کرده‌ام و می‌دانستم کارگردان خوبی هم می‌شود.

جوان دیگو بوتو نیز اظهار داشته:

ما می‌خواهیم نشان دهیم چگونه بحران اقتصادی روی روابط شخصی و احساسی اثر می‌گذارد؛ چگونه بحران‌ها زندگی افراد را نابود می‌کنند و داستانی درباره عشق و تنهایی می‌گوییم.

لانگوریا نیز گفته:

این فیلم مهیج احساسی و جذاب درباره هزاران نفری است که هر روز با مشکل از دست دادن خانه شان مواجه می‌شوند.

کروز و توسار سال ۲۰۱۵ در درام Ma Ma به تهیه کنندگی لانگوریا هم بازی بوده‌اند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.