نخستین تریلر فیلم Transformers: The Last Knight منتشر شد

6 December 2016 - 19:16

بالاخره و پس از انتشار اخبار و تصاویر مختلف برای جدیدترین نسخه از سری فیلم‌های تبدیل شوندگان یعنی فیلم Transformers: The Last Knight، اکنون اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده است. برای مشاهده این تریلر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همره باشید.

طرفداران سری تبدیل شوندگان، از این نسخه انتظار زیادی دارند. پس از انتقادهایی که از نسخه‌ی قبلی شده بود، اکنون طرفداران امید دارند که مایکل بی (Michael Bay) در این نسخه تحولاتی زیادی را انجام بدهد. با توجه به تریلر منتشر شده از این فیلم، به نظر می‌رسد که انفجارهای بیش‌تری در این نسخه از فیلم نسبت به عناوین قبلی سری مشاهده کنیم. این تریلر درام زیبایی با خود آورده است. در این ویدیو، آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) راوی است و به همراه روایت زیبای او، سکانس‌های جالبی هم پخش می‌شوند. شما می‌توانید تریلر جدید فیلم Transformers: The Last Knight را از پایین دانلود و مشاهده کنید.

دانلود تریلر با کیفیت ۷۲۰p

دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

بازیگرانی نظیر آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins)، مارک والبرگ ( Mark Wahlberg)، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson)، اسنتلی توچی (Stanley Tucci)، لاورا هادوک (Laura Haddock) و بسیاری دیگر در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، فیلم Transformers: The Last Knight تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۱۷ برابر با ۲ تیر ۹۶ در آمریکا اکران خواهد شد. همچنین نسخه فرعی این سری با نام Bumblebee برای عرضه در ۸ ژوئن سال ۲۰۱۸ (۱۸ خرداد ۹۷) و دنباله این سری برای عرضه در ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۹۸) در نظر گرفته شده است.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم طرهدارهاش لذت ببرن. به نظر من که از قبلی هم بدتر بود. فیلم فبلی رو من کلی شو تو سالن خوابیدم. این یکی احتمالا از اولش خوابم ببره.