همکاری بازیگر و کارگردان Green Book در فیلم جنگی Greatest Beer Run Ever

12 June 2020 - 21:00

به زودی شاهد همکاری مجدد تیم سازنده فیلم اسکاری Green Book «کتاب سبز» خواهیم بود، چون ویگو مورتنسن (Viggo Mortensen) در حال مذاکره برای بازی در یک نقش مکمل کلیدی در فیلم بعدی پیتر فارلی (Peter Farrelly) است که فعلا با عنوان The Greatest Beer Run Ever خطاب می‌شود. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

این یک کمدی کهنه و احمقانه جدید ساخته برادران فارلی نیست. این پروژه محصول اسکای‌دنس قبلا معرفی شده بود و داستانش واقعا جالب است. این فیلم داستان واقعی جان چیکی دونوهه را روایت می‌کند که در سال ۱۹۶۷ از نیویورک به ویتنام سفر کرد تا با دوستان دوران کودکی خودش که در حال جنگ در ویتنام بودند چند نوشیدنی بنوشد.

هنوز مشخص نیست مورتنسن نقش چه کسی را بازی می‌کند، اما قطعا نقش یکی از دوستان را بازی نخواهد کرد. احتمالا او نقش فرمانده یا پدر چیکی را بازی می‌کند، اما شاید هم نقش کسی را بازی کند که به این مرد جوان کمک کرده تا دوستانش را پیدا کند.

این فیلم که همچنان نامی برای آن انتخاب نشده، براساس کتاب The Greatest Beer Run Ever: A True Story of Friendship Stronger Than War ساخته می‌شود که دونوهه نوشته است. فارلی همراه با برایان کوری و پیت جونز فیلمنامه را نوشته است.

Green Book سومین نامزدی اسکار در زمینه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای مورتنسن به ارمغان آورد، و او به تازگی با فیلم ساندنسی Falling اولین کارگردانی خودش را هم تجربه کرده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.