احتمال حضور کیتلین دیور در فیلم Dear Evan Hansen

12 June 2020 - 21:30

کیتلین دیور (Kaitlyn Dever) قرار است دوباره به دبیرستان برگردد، چون این بازیگر فیلم Booksmart «بوک اسمارت» در حال مذاکره برای بازی در فیلم Dear Evan Hansen «ایوان هنسن عزیز» که توسط یونیورسال در دست ساخت قرار دارد. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

انتظار می‌رود بن پلت (Ben Platt) دوباره نقش اصلی فیلم را بازی کند که در نمایش تئاتری این داستان بازی کرده بود. البته در اقدامی عجیب، استودیو هنوز حضور این بازیگر ۲۶ ساله را در فیلم تایید نکرده است. این فیلم داستان ایوان هنسن دانش‌آموز دبیرستانی را دنبال می‌کند که وقتی یکی از نامه‌های او با یادداشت خودکشی یک همکلاسی اشتباه گرفته می‌شود، در شرایط سختی گیر می‌افتد. این باعث می‌شود ایوان رابطه‌ نزدیکی با خانواده همکلاسی خودش برقرار کند و با خواهر پسری که خودکشی کرده دوست شود.

استیون شباسکی (Stephen Chbosky) این فیلم را کارگردانی می‌کند که توسط استیو لونسون (Steve Levenson) نوشته شده ‌است. نمایشی که از روی این داستان ساخته شده برنده پنج جایزه تونی، از جمله بهترین نمایش موزیکال شد. بنج پاسک (Benj Pasek) و جاستین پل (Justin Paul) موسیقی و ترانه این فیلم را نوشته‌اند.

دیور به تازگی در سریال نتفلیکسی Unbelievable «باورنکردنی» حضور داشته، که نامزدی جایزه گلدن گلوب را برای او به ارمغان آورد و انتظار می‌رود نامزد چندین جایزه امی هم شود. دیور با کارگردانان بزرگی مانند کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow)، جیسون ریتمن (Jason Reitman)، لین شلتون (Lynn Shelton) و دستین دنیل کرتون (Destin Daniel Cretton) همکاری کرده و به زودی در چند سریال آنتولوژی دیده خواهد شد.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.