حضور کیرا نایتلی در مینی‌سریال The Other Typist

13 June 2020 - 09:00

هولو مینی‌سریال اقتباسی The Other Typist «تایپیست دیگر» را براساس رمانی نوشته سوزان ریندل (Suzanne Rindell) در دست ساخت قرار داده که کیرا نایتلی (Keira Knightley) نقش اصلی و تهیه‌کننده آن خواهد بود. آیلین چایکن (Ilene Chaiken) نویسندگی این پروژه را برعهده دارد که محصول سرچلایت و استودیوی قرن بیستم است. در ادامه خبر با سینمافارس همراه باشید.

فیلم The Other Typist یک داستان مهیج تعلیقی را طی دوران ممنوعیت الکل در نیویورک روایت می‌کند و موضوعات هویت، کلاس اجتماعی، شیفتگی و میل بیجا را بررسی می‌کند. رُز یک تایپیست در اداره پلیس است که وارد دنیای فریبنده همکارش اودالی (با بازی نایتلی) می‌شود، اما وقتی یک جرم رخ می‌دهد، مشخص نیست کدام زن خیانتکار است.

این بزرگترین پروژه نایتلی در تلویزیون است که به جز مینی سریال Neverland محصول ۲۰۱۱ فقط در آثار سینمایی حضور داشته است. او بیشتر برای بازی در فرنچایز Pirates of the Caribbean «دزدان دریایی کارائیب»، کمدی رمانتیک Love Actually «در واقع عشق» و دو فیلم Pride & Prejudice «غرور و تعصب» و The Imitation Game «بازی تقلید» شناخته می‌شود که برای او دو نامزدی اسکار به ارمغان آوردند. او به تازگی در فیلم Misbehaviour «بدرفتاری» با موضوع مراسم زیباترین دوشیزه دنیا حضور داشته است.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.