داکوتا جانسون به Rodeo Queens پیوست

13 June 2020 - 21:00

داکوتا جانسون (Dakota Johnson) تهیه کننده اجرایی و ستاره Rodeo Queens، کمدی سبک مسخره است که آمازون استودیوز در شرایط رقابتی از Platform One Media آن را گرفت تا با مشارکت Tea Time Pictures بسازد. کریستی هال (Christy Hall) یکی از سازندگان و تهیه کنندگان اجرایی کار I Am Not Okay With This محصول نتفلیکس، این سریال را ساخته و شورانر کار است. کری بروانستین (Carrie Brownstein) کارگردانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

این سریال جدید که به زودی اتاق نویسندگانش باز می‌شود، داستان Rodeo Queen است که برای بدست آوردن تاج، رقابت می‌کنند.

جانسون بازیگر فیلم Fifty Shades، تولید کننده اجرایی از طریق کمپانی تولید TeaTime Pictures به همراه شریک تولید کننده و موسس TeaTime، رو دانلی (Ro Donnelly) و الیسا الیس (Elisa Ellis) است.

جانسون به زودی به همراه تریس الیس راس (Tracee Ellis Ross) در The High Note دیده می‌شود و در فیلم The Friend نقش مقابل جیسون سگل (Jason Segel) و کیسی افلک (Casey Affleck) است. او اخیرا به فلورنس پو (Florence Pugh)، شیا لابوف (Shia LaBeouf)، کریس پاین (Chris Pine) و الویا وایلد در فیلم Don’t Worry, Darling محصول نیو لاین پیوسته و همین طور قرار است با الویا کولمن (Olivia Colman)، جسی باکلی (Jessie Buckley) و پیتر اسارشگارد (Peter Sarsgaard) در فیلم The Lost Daughter بازی می‌کند.

هال در حال نوشتن اقتباس رمان ترسناک روان شناختی استفن کینگ The Girl Who Loved Tom Gordon برای Village Roadshow Pictures است.

بروانستین اخیرا در فیلم The Nowhere Inn محصول Sundance نوشته شده و برنده جایزه Peabody است و چند بار نامزد امی برای سریال Variety شده که به همراه فرد آرمیسن (Fred Armisen) بازی و تولید کرده است. علاوه بر این، او قرار است Fairy Godmother را برای MGM کارگردانی کند.

منبع: ددلاین

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.